مدیر حوزه های علیمه استان هرمزگان گفت:دهه فجررا یاد آور رشادتها و دلیر مردی های جوانان این مرز وبوم وآغازگر دوران سربلندی ،عزت و پیروزی ملت ایران اسلامی و فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نسل جوان دانست. ...

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری  در گفتگو با خبرنگار پیارم، ایام دهه فجر یاد آور  بزرگترین انقلابی ست که با خیزش مردمی در قرون‌اخیر جهان شکل گرفت، انقلابی که با سایر انقلاب‌ها در دنیا متفاوت و شکل‌گیری و پیدایش آن از درون مردم آغاز شد .

مدیر حوزه های علیمه استان هرمزگان افزود:این انقلاب قلب جوانان ایران اسلامی را مالامال از ایمان به خدا کرد و بعدها به کوچه و خیابان‌ها رسید و خود را نشان داد و مردم، شاه ‌مستبد کشور را کنار زدند، حکومتی اسلامی که در حقیقت یک نسخه‌ای که خداوند‌متعال برای اداره امور بشریت پیچیده را انتخاب کردند و به عرصه‌ی حیات بشری معرفی کردند.

حجت‌الاسلام مختاری افزود: دهه فجر، یاد آور اندیشه و تفکری است که مسلمانان و مستضعفین جهان از آن الهام می گیرند، تحولات و صداهای آزادی خواهی که در کشور های اسلامی، به وجود آمده است، نشات گرفته از تفکرات امام خمینی(ره) وآیت الله العظمی امام خامنه ای (زید عزه الشریف) می باشد.

وی بیان داشت: با مقایسه قبل و بعد از انقلاب در ایران ، باید امروز مورد نقد و بررسی قرار بگیرد این است که نوجوانان و جوانان و مسئولین کشور باید بر این امور تمرکز کنند که در عین‌ناباوری‌های موجود و مبارزه‌ی همه جانبه‌ی دستگاه‌طاغوت، این انقلاب چگونه به پیروزی رسید و رشد کرد و با وجود همه ‌ها ماندگار شد و روز‌به‌روز بر عزت و سربلندیش در جهان افزوده‌تر می شود.

مختاری ایمان به خداوند‌متعال را اولین دلیل پیروزی انقلاب در مقابل طاغوت و استکبار برشمرد و بیان کرد:با راهنمائی‌های مراجع تقلید و روحانیتی که ریشه در دل و جان مردم داشت کشور متحول و طاغوتی که جامعه را دچار برهنگی و کاواره و بی بندوباری می کرد و جوانان را به بیراهه می کشاند، انقلاب پیروز شد و با ظهور ‌اسلامی، باورها تغییر پیدا کرد، همان جوانان به انقلاب گرویدند و در مقابل هجمه‌های مستکبران ایستادگی کردند.

مدیر حوزه های علیمه استان هرمزگان ، اذعان داشت:شهادت در راه خدا که میراث‌گرانبهای سروروسالارشهیدان بود در دل و جان جوانان رسوخ کرد و امروز نقطه اوج‌تمرکز دشمن بر اصل تغییر‌باورها و اعتقادات انقلابی جوانان است و امروز دشمن با شیوع برنامه های مخرب ماهواره‌ای و فضای مجازی و غیره اعتقادات را نشان گرفته است.

وی ولایت‌فقیه و رهبری پیامبرگونه‌امام(ره)را از دیگر عوامل انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان داشت:دشمنان انقلاب باور بر این مسئله دارند که جایگاه ولایت‌فقیه و مدل حکومتی و نظام و انقلاب در کشور ایران و سخنرانی و خطبه‌خوانی رهبر‌انقلاب همه برنامه ریزی های آنان را نقش برآب کرده است و در حقیقت رهبری امام خمینی(ره)و دلسوزی‌های چندین ساله رهبر معظم انقلاب در همه عرصه‌ها طی چندین ساله انقلاب بی‌نظیر بوده است.

حجت الاسلام مختاری افزود:دشمن از گذشته تا کنون قصد کرده که در دل و جان مردم رسوخ و این جایگاه‌ارزشمند ولایت‌فقیه را خدشه‌دار کند اما در فتنه۸۸نظاره‌گر بودیم که مردم؛ پیر و جوان و کوچک و بزرگ چگونه از جایگاه ولایت و رهبری پشتیبانی و حمایت کردند.

وی استقلال و وحدت‌کلمه اقشار مختلف مردمی را نقطه اثربخش در راستای شکل‌گیری انقلاب عنوان کرد و افزود:وحدت اقشار مختلف و مسئولین و مردم و باور به استقلال و خودباوری موجب شد انقلاب مسیر حرکت خود را تداوم ببخشد و همین مسئله زمینه‌ای را برای رشد صنعت و تکنولوژی و پیشرفت و توسعه کشور فراهم ساخت و امام‌ خمینی(ره)جمله«ما می‌توانیم» را در دل و جان مردم زنده کرد و متاسفانه امروز تبلیغات مسموم و موریانه‌های داخلی در کشور به دنبال یاس و نومیدی در بین مردم و جوانان انقلابی برآمدند که باید مواظبت کنیم.

مدیر حوزه های علیمه استان هرمزگان با اشاره به نقش انقلاب‌اسلامی در رشد و توسعه و آبادانی کشور از ابتدای انقلاب تا کنون افزود:قبل از انقلاب، در هیچ زمینه‌ای رشد و توسعه وجود نداشت،این همه رشد و توسعه در زمینه‌ برق،آسفالت،آب،مخابرات و غیره که امروز شاهد آن هستیم با مجاهدتهای رهبر فرزانه انقلاب و مسئولین امر حاصل شده و این ها همه از برکات انقلاب‌اسلامی است که باید برای جوانان تبیین شود و امروز در هیچ‌جایی از کشور نمی شود روستایی بالای۲۰خانوار پیدا کرد که برق نداشته باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66789

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.