رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد گفت: جوانان بسیجی به خوبی توانستند با تکیه بر ایمان بر قدرت‌های دنیا چیره شوند و افتخاری بزرگ برای کشور رقم بزنند که بی‌شک دنیا از این شتاب علمی جوانان بسیجی و انقلابی در حیرت است. محمد حیدری نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم با اشاره به سالروز ...

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد گفت: جوانان بسیجی به خوبی توانستند با تکیه بر ایمان بر قدرت‌های دنیا چیره شوند و افتخاری بزرگ برای کشور رقم بزنند که بی‌شک دنیا از این شتاب علمی جوانان بسیجی و انقلابی در حیرت است.
محمد حیدری نارمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم با اشاره به سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره) در ۵ آذرماه ۱۳۵۸ با تاسیس این نهاد و با یک وحدت و انسجام مثال‌زدنی و درایت بی‌نظیر و با پشتوانه‌های مردمی توانست اهداف از پیش تعیین و سازماندهی شده دشمنان را خنثی کند و کشتی انقلاب را به سلامت به ساحل نجات هدایت سازد.

وی بسیج را شجره طیبه و مکتب عشق و امید ملت قلمداد کرد و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس این نهاد انقلابی، پرچم ایران اسلامی را بر فراز دنیا به اهتزاز درآورد به گونه‌ای که دشمنان کلماتی را بر زبان جاری می‌ساختند مبنی بر اینکه قدرتی در درون بسیج نهفته شده است که می‌تواند با ارتش‌های دنیا مقابله کند و این افتخاری بزرگ برای یک ملت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد ضمن تبریک این روز به همه بسیجیان سلحشور و دانشجویان بسیجی، خاطرنشان ساخت: اگرچه دیروز ایران اسلامی با تجهیزات اندک به پیروزی دست یافت، اما امروز ایران بر جوانان خود می‌بالد که توانستند به خوبی و با تکیه بر ذات اقدس الهی بر قدرت‌های دنیا چیره شوند و با شتاب علمی و رشد فناوری، کشور را به خودکفایی برسانند و افتخاری بزرگ برای کشور رقم بزنند که بی‌شک دنیا از این شتاب علمی جوانان بسیجی و انقلابی در حیرت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58821

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.