امام جمعه حاجی آباد گفت: امام جمعه حاجی آباد تاکید کرد:سادگی محض است که کسی بخواهد دل به آمریکا ببندد نباید دل به آمریکا می بستید و اقدامات دیگر را انجام ندهید  چهار سال وقت و سرمایه کشور را به هدر دهید  همش بشود خسران ضرر و سرمایه های ملت به طرفی برود که نباید ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: امام جمعه حاجی آباد تاکید کرد:سادگی محض است که کسی بخواهد دل به آمریکا ببندد نباید دل به آمریکا می بستید و اقدامات دیگر را انجام ندهید  چهار سال وقت و سرمایه کشور را به هدر دهید  همش بشود خسران ضرر و سرمایه های ملت به طرفی برود که نباید برود.

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: حضرت علی (ع) اسوه زهدو تقوا بودند و اداره جامعه و تربیت نسل کسی که در همه فضایل بعد از پیغمبر خدا دست برتر بر تمام موجودات عالم داشتند ما را خدا دعوت کرده به تمسک به امیر المومنین و راه نجات راه وایت به حضرت علی ع است .

حجت الاسلام مختاری افزود: کسی که می خواهد زمامدار جامعه باشد باید قلبش مملو از عشق به خدا و ایمان باشد و اهل تقوا  و تقوا باید در تمام شئون زندگی ما جاری باشد و انسان باتقوا وعده دروغ به جامعه نمی دهد .

مختاری ادامه داد:اولین ملاک حضرت علی(ع) برای زمامداری جامعه خداشناسی و ایمان به همراه تقوا باشد اگر تقوا بود منافع غربی، شخصی و حزبی ترجیح داده نمی شود و منافع مردم را در نظر می گیرد و زمامدار جامعه باید اهل زهد و دنیا گریز باشد اگر نگاهی به زندگی علی (ع) داشته باشیم می بینیم که ایشان خیلی ساده زیست بودند.

وی بیان داشت:بعضی افراد هستند که اگر به آنها بگویید یک عده در فلان منطقه در اوج فقر و گرسنه شب را سر می کنند اصلا نمی فهمند یعنی چی بعضی ها با زندگی اشرافی بزرگ شده اند و رشد کرده اند لذا زمامدار جامعه باید از طبقه متوسط جامعه باشد.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: در بحث انتخابات باید دقت داشته باشیم کسی را که انتخاب می کنیم  تقوا و اهل زهد باشد نه اهل اشرافیگری و در مواجهه با دشمن زمامدار حکومت اسلامی باید شجاع باشد نه با یک تهدید دشمن احساس ترس بکند  امریکای ها از همان روز اول انقلاب ما را تهدید به جنگ کرده اند و می کنند و انها هیچگاه نتوانستند غلطی بکنند و زمام دار جامعه اسلامی باید با دشمن قاطع برخورد کند و با مردم کشور خود با رحم و مودت سخن بگویید .

مختاری در ادامه بیان داشت: در استانه سالروز قطع رابطه با آمریکا قرار گرفته ایم نسل جوان ما باید این را بدانند که امریکا از همان سال ۳۰ که به کشور ما ورود پیدا کرد ورودش با دشمنی بود انها از همان ابتدا با کودتا ها و کاپیتالاسیون و بردن منابع کشور ما در دوران مبارزه انقلاب این دشمنی ادامه پیدا کرد و بیشتر شد و در دوران جنگ دشمن ما بودند و دشمن را تجهیز کردند و بعد از جنگ دشمنی تحریم و بارشد علمی و صنعتی ما دشمنی کردند نکته مهم اینجاست که بعضی از عزیزان جوان ما موافق مذاکره با آمریکا بودند و ما سر میزمذاکره هم نشستند رفتند امدند مذاکره هم کردند و توافق هم کردند و برجامی هم اتفاق افتاد اما شش ماه پیش وزیر امور خارجه ما که در راس تیم مذاکره کننده بود بعد از همه بازرسی ها غیر معقول و غیر عرف حرفش این بود که زره ای از دشمنی آمریکا با ما کم نشده است .

امام جمعه حاجی آباد تاکید کرد:سادگی محض است که کسی بخواهد دل به آمریکا ببندد نباید دل به آمریکا می بستید و اقدامات دیگر را انجام ندهید  چهار سال وقت و سرمایه کشور را به هدر دهید  همش بشود خسران ضرر و سرمایه های ملت به طرفی برود که نباید برود.

وی در پایان افزود: امروز شاهد حمله مشکی آمریکا را به سوریه بودیم تا داعش در تنگناه قرار می گیرد بهانه هایی برای حضورشان فراهم می کنند و داعش را تقویت می کنند، جنایتکاران، سلاح‌های شیمیایی را در اختیار تروریست‌ها در سوریه قرار می‌دهند و حتی به سازمان ملل دروغ می‌گویند و جنایت می‌کنند و کمک‌هایی از سوی حاکمان خبیث سعودی به جنایتکاران انجام می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61728

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.