وحید فرهنگی از پاسداران جوان تبریزی در دفاع از حریم ال الله بر اثر جراحات وارده در جبهه مقاومت سوریه در ادلب امروز به شهادت رسید. ...

دلاوری دیگر از فرزندان آذربایجان به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

مناقشات سوریه که در روزهای ابتدایی در قالب اعتراض های مردمی به وجود آمده بود، خیلی زود ماهیت صهیونیستی خود را نشان داد و گروهک های مختلف تکفیری و وهابی به پشتوانه جبهه ضد مقاومت غربی-عربی، سوریه را به میدان کار زاری بین المللی برای نشانه روی اسلام ناب محمدی(ص) و نابود کردن جبهه مقاومت تبدیل کردند.

شهید جبهه مقاومت اسلامی، «وحید فرهنگی» هجدهمین فرزند آذربایجان از دیار غیور مردان تبریزی است که روز گذشته در منطقه ادلب سوریه بر اثر انفجار مین زخمی شد و ظهر سه‌‌شنبه در آستانه‌‌ی فرا رسیدن اربعین حسینی در بیمارستان بقیه‌‌الله تهران به دیار باقی شتافت.

شهید فرهنگیِ ۲۶ ساله پیش‌‌تر از اعضاء فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات خود لباس مقدس پاسداری را بر تن کرد و در راه دفاع از حریم اسلام و تحقق آرمان‌‌هایش راهی نبرد حق علیه باطل شد.

زمان تشیع و تدفین شانزدهمین این شهید بزرگوار  متعاقبا اعلام می‌شود.

پیش از این شهیدان عبدالصمد امام پناه (۲۶ فروردین ۷۵) از تبریز، علی کنعانی (۱۳ اردیبهشت ۹۲) از مراغه،شهید محمود رضا بیضایی (۲۹ دی ۹۲) از تبریز، شهید محرم علیپور (۷ اردیبهشت ۹۳) و شهید عباس عبدالهی (۲۳ بهمن ۹۳) از مرند و شهید حامد جوانی ( ۵ تیر ۹۴ ) از تبریز، امین کریمی (۳۰ مهر ۹۴) از مراغه، مهدی علیدوست کلوانق (۲۸ مهر ۹۴) از بستان آباد، حجت اصغری (۱ آبان ۹۴) از شربیان، روح الله طالبی (۴ دی ۹۴) از مرند، وحید نومی گلزار (۲ آبان ۹۴) از تبریز، احمد عطایی فرکوش (۲۱ آبان ۹۴) از سراب، محمدرضا فخیمی (۲۸ آذر ۹۴) از تبریز، اسماعیل کریمی(۲۳ دی ۹۴) از هشترود، صادق عدالت اکبری ( ۴ اردیبهشت ۹۵)، سیدرضا مراثی (۲۳ تیر ۹۵) و ذاکر حیدری(۹ آبان ۹۵) از تبریز به مقام شامخ شهادت در راه آرمان‌‌های اسلام نائل گردیده‌‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65945

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.