حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان گفت: دفاع مقدس مایه عزت و اقتدار کشور است. حمید جهانگیری در نشست شورای اداری شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردانی است که با شجاعت جنگیدند تا مایه عزت و سربلندی کشور شود. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان گفت: دفاع مقدس مایه عزت و اقتدار کشور است.

حمید جهانگیری در نشست شورای اداری شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت یاد و خاطره دلاور مردانی است که با شجاعت جنگیدند تا مایه عزت و سربلندی کشور شود.

فرماندار حاجی آباد در ادامه تاکید کرد:دستگاه های اجرایی شهرستان در این هفته مهم که فرهنگ شهید و شهادت سرلوحه آن است اهتمام ویژه داشته باشند .

جهانگیری با بیان اهمیت و ارزش های دفاع مقدس گفت:مدیران دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری را در برگزاری مراسمات مختلف که توسط ناحیه مقاومت بسیج صورت می‌گیرد داشته باشند .

وی همچنین عنوان کرد ؛ادارات باید دیدار با خانواده شهدا را فراموش نکنند و از آنها دلجویی کند.

رئیس شورای اداری شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار مبتلایان به ویروس کرونا خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان باید تلاش شود که اطلاعات لازم به مردم داده شود ،بخشداران با کمک دهیاران تلاش کنند پروتکل‌های بهداشتی در سطح روستاها رعایت شود.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: با کسانی که به صورت عمدی نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باعث انتشار بیماری می‌شوند باید به صورت قانونی برخورد شود.

جهانگیری ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر کادر پزشکی گفت: باید تلاش کنیم که آمار مراجعه به بیمارستان کم شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی اولویت اصلی در بازگشایی مدارس است عنوان کرد: شاید کمبودهایی در این حوزه باشد اما همه باید همکاری کنند و آموزش نباید تعطیل شود .

فرماندار حاجی آباد با تاکید بر نظارت شبانه روزی تیم بازرسی از سطح بازار گفت: اگر صنفی نکات بهداشتی و قبمت را رعایت نکرد از سوی تیم‌های بازرسی پلمپ خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72226

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.