مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، انقلاب ایران را به تمام جهان صادر کرد. به گزارش پیارم ،  سیروس اسدپور در جمع نشستی که بمناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی باحضور ایثارگران و کارکنان این سازمان برگزار شد ...

مدیر تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به فداکاری‌های رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، انقلاب ایران را به تمام جهان صادر کرد.

به گزارش پیارم ،  سیروس اسدپور در جمع نشستی که بمناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی باحضور ایثارگران و کارکنان این سازمان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانباران و آزادگان جنگ تحمیلی ، اظهار داشت: دفاع مقدس مرزهای ایران را از مرزهای جغرافیایی کنونی فراتر برد و مرزهای ایران را جهانی کرد.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به وسیله دفاع مقدس به تمام جهان صادر شد، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس از پیر و جوان و زن و مرد ما پا به میدان گذاشتند و با دشمنان اسلام مبارزه و این کشور را از اسارت و استعمار حفاظت کردند.
اسدپور افزود: بدون شک یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مهم دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی به جهان بود و انقلاب و آرمان‌های آن در دفاع مقدس به جهانیان صادر شد.
معاون سازمان تعاون روستایی که خود از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با خلق حماسه ای بی بدیل از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
عبدالوهاب خرمی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
وی پیروزی و قدرت ایران در دوران دفاع مقدس را حاصل رهبری های امام خمینی (ره) و شجاعت جوانان این مرز و بوم دانست.
شمس الله احمدی یکی از آزادگان جبهه و جنگ نیز که به این جلسه دعوت شده بود به بیان خاطرات و رشادتهای بسیجیان پرداخت و گفت: پس از هشت سال دفاع مقدس هم استکبار به وسیله‌های مختلف سعی بر ابراز دشمنی خود با نظام جمهوری اسلامی ایران و براندازی این نظام اسلامی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر فتنه‌های مختلفی که استکبار سعی بر اجرای آن داشت، تحریم ها یکی از دسیسه های دشمنان اسلام بود که برای ضربه زدن به این نظام طرح ریزی شدند اما با پشتکار و استقامت ملت ایران، حتی به فرصتی برای ما تبدیل شد.
احمدی تصریح کرد: آمریکا هرگز دست از عداوت برنداشته و امروز در راستای هدف همیشگی خود یعنی براندازی نظام اسلامی، وارد جنگ جدیدی شده و قصد دارد از طریق “پروژه نفوذ” انقلاب و اسلامیت را از نظام بگیرد.
وی با تاکید بر نقشه‌های شوم دشمن برای براندازی نظام گفت: صدام تنها یکی از نقشه‌های استکبار برای ایران اسلامی بود، ما در زمانی که تجهیزات نداشتیم، سازماندهی نداشتیم، تازه در کشور انقلاب شده بود و نیروهای دفاعی انسجام نداشتند، با یاری خداوند در هشت سال دفاع مقدس توانستیم در برابر استکبار بایستیم و آن‌ها را به زانو درآوردیم.
این بسیجی ایثارگر اظهار داشت: آمریکا و دلدادگان به آمریکا بدانند، ملت ایران به واسطه پیروی از ولایت فقیه بصیر و با اراده و هوشیاری خود در جبهه نفوذ نیز آمریکا را شکست می‌دهد.
این مراسم همراه با پخش کلیپ و قرائت بخشی از خاطرات آزاده سیدناصر حسین پور در کتاب ” پایی که جا ماند” توسط کارکنان سازمان بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57377

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.