مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاچی آباد گفت : از آنجائیکه در وصیت نامه همه ی شهدا بر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری تاکید شده است لذا دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری ادای دین و عمل به وصیت نامه شهداست. به گزارش پیارم شهرستان حاجی ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاچی آباد گفت : از آنجائیکه در وصیت نامه همه ی شهدا بر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری تاکید شده است لذا دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبری ادای دین و عمل به وصیت نامه شهداست.

951025aaabaaa
به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، حسین اسماعیلی در جمع دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد شهید منصور عامری مطالعه و عمل به وصیت نامه شهدا را مورد تاکید قرارداده و بیان داشت : درس خواندن و تلاش برای فراگیری علم و دانش در سنگرهای تعلیم و تربیت یکی از وظایف شما دانش آموزان در عصر حاضر می باشد.

وی بیان داشت : حرف همه ی شهدا و هدف ارزشمند این کبوتران آسمانی دفاع از ارزش های اسلامی و اطاعت از رهبری بوده و لازم است ما نیز با در راه تحقق این اهداف ارزشمند گام برداریم تا دین خود را به شهدا ادا نمائیم.

این مقام مسئول برگزاری یادواره شهدا را یک ضرورت دانسته و یادآور شد : لازم است برگزاری همایش ها و یادواره شهدا همچنان که تا کنون تداوم داشته با شکل و رنگ بیشتری استمرار داشته باشد تا ضمن گرامیداشت یادوخاطره این عزیزان ، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد انتقال یابد.

مدیر اموزش و پرورش در صحبت های خود به رحلت یاردیرین حضرت امام نیز اشاره نموده و خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بود که خود،خانواده و اموال و دارایی خود را وقف و خرج به ثمر نشستن انقلاب نمود.

اسماعیلی ضمن بیان گوشه ای از فعالیت ها و خدمات ارزنده هاشمی رفسنجانی به نظام اسلامی قبل و بعد از انقلاب، خاطرنشان کرد : این عالم ربانی در دوران ارزشمند حیات خویش تابع و پیرو رهبری بوده و در بسیاری از مواقع با مشاوره های سازنده و مهم خود منجی نظام مقدس اسلامی بوده است.

مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان حاجی آباد با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و دانش آموزان دبستان پسرانه شاهد در محل نماز خانه این آموزشگاه برگزار گردید.لازم به ذکر است که در انتهای این مراسم از دانش آموزان برتر و فعال عرصه های پرورشی وآموزشی تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60094

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.