معاون فرماندار پارسیان خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص بارندگی هفته جاری گفت: دستگاه‌ها آمادگی لازم را در خصوص بروز حوادث احتمالی در بارندگی هفته جاری داشته باشند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از پارسیان، عبدالله جاسمی شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران پارسیان ضمن تاکید بر فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی ...

معاون فرماندار پارسیان خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان در خصوص بارندگی هفته جاری گفت: دستگاه‌ها آمادگی لازم را در خصوص بروز حوادث احتمالی در بارندگی هفته جاری داشته باشند.

 خبرگزاری فارس: دستگاه‌ها آمادگی لازم را در خصوص بروز حوادث احتمالی در بارندگی هفته جاری داشته باشند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از پارسیان، عبدالله جاسمی شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران پارسیان ضمن تاکید بر فعال‌سازی کارگروه‌های تخصصی بیان داشت: با توجه به وجود سامانه فعال و قدرتمند بارش‌زا که شنبه شب از غرب وارد استان هرمزگان می‌شود در هفته جاری احتمال بارندگی‌های سیل‌آسا و آبگرفتگی کوچه‌ها و معابر و سیلاب در شهرستان وجود دارد.

وی هدف از تشکیل این جلسه فوری و فوق‌العاده را هماهنگی، پیشگیری از بروز مشکلات و آمادگی برای مقابله با بحران و جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی اعلام کرد.

معاون ستاد بحران شهرستان پارسیان اظهار کرد: اگر رویداد یک حادثه را به سه دوره زمانی، قبل، حین و بعد از وقوع مورد بررسی قرار دهیم در همه این مراحل آمادگی مناسب باعث کاهش خسارت و عدم تحقق فاجعه خواهد شد.

جاسمی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها از قبل باید نسبت به تجهیز امکانات و ماشین‌آلات خود برنامه‌ریزی نمایند تا در کمترین زمان ممکن با همکاری یکدیگر بحران را مدیریت کنیم.

معاون فرماندار پارسیان ضمن تاکید بر اینکه اعضای مدیریت بحران در تمام ساعات شبانه‌روز باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند، گفت: سهل‌انگاری و کوتاهی در برنامه‌ریزی‌ها معضلات غیر قابل جبرانی را ایجاد خواهد کرد.

وی به لزوم آمادگی کامل نیروها، تجهیزات و امکانات و شناسایی نقاط حادثه‌خیز تاکید کرد و افزود: مدیرانی توانمند هستند که در شرایط بحرانی بهترین تصمیم‌ها را گرفته و عملکرد خوبی را از خود نشان دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61016

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.