نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: دستگاههای مسئول می توانند با تعامل ، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای جوانان گام بردارند. به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاجی آباد، اظهار کرد: با توجه ...

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: دستگاههای مسئول می توانند با تعامل ، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای جوانان گام بردارند.

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاجی آباد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع اوقات فراغت ، غنی سازی این اوقات برای جوانان را خواستارشد ؛ و با برنامه های مدون موجب موفقیت جوانان در رشته های مختلف خواهد شد

جهانگیری افزود :این برنامه ها تا در پایان فصل تابستان باید خروجی مناسبی داشته  که بتوانیم طرح جامعی برای جوانان داشته و برنامه هدفمند دنبال کنیم.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: دستگاههای مسئول می توانند با تعامل ، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای جوانان گام بردارند.

وی ارزیابی از برنامه های اجرا شده در طول یک مدت را به عنوان یک اصل مهم و پذیرفته شده دانست و افزود: بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه های اوقات فراغت می تواند در برنامه ریزی بهتر و شایسته تر آن در آینده تأثیرگذار باشد که در این رابطه پیشنهاد تشکیل یک کمیته ارزیابی عملکرد و نظارت بر چگونگی اجرای برنامه های ستاد اوقات فراغت را مطرح نمودند .

در پایان بعد از تبادل نظر اعضا مواردی در خصوص اوقات فراغت دستگاهها به تصویب رسید و مقرر شد کلیه دستگاههای عضو در خصوص غنی سازی اوقات فراغت برنامه ها ی خود را به کمیته های مشخص شده اعلام و از موازی کاری پرهیز نمایند .

در این راستا تعداد ۵۸ کلاس ورزشی در تمامی رده های سنی در ۳۵ کلاس در ۱۴ رشته ورزشی برای آقایان و ۲۲ کلاس در ۱۳ رشته برای بانوان در حال برگزاری است.

کلاس های قصه خوانی و کتابخوانی در کتابخانه عمومی و کلاس هنری موسیقی ، تئاتر ، سیاه فیلم ، نقاشی و … در اداره فرهنگ و ارشاد ، همچنین کلااس های جوشکاری ، برق، مکانیک ، گیاهان دارویی ، راسته دوز و گلیم بافی در کارگاههای فنی و حرفه ای شهرستان در حال برگزاری است.

کلاس های فرآن و احکام نیز در کانون های مساجد و موسسات فرآنی برگزار می شود که شهروندان محترم می توانند به این مراکز مراجعه و از این امکانات استفاده کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68512

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.