امام جمعه رودان گفت ;در هفته وحدت مهمترین مسئله بازگو کردن حقایق قرانی است سنت سیره که می توانیم با وحدت و انسجام و یک پارچه گی در مقابل دشمن اصلی امریکا و وهابیت ایستادگی کنیم. ...

به گزارش پیارم حجت الاسلام الهی منش امام جمعه رودان در گفتگو با خبرنگار پیارم ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد وحدت در جهان اسلام سال به سال بهتر می شود و تجلی ان نیز ما در ایران و جهان نیز می بینیم.
امام جمعه رودان بیان کرد; هم شیعه و هم برادران اهل تسنن معتقدیم که فرمایش سریع قران است که فاصله بین نتان نباشد و وحدت بزرگترین نجات دهنده شما در دنیا و اخرت است.
حجت الاسلام الهی منش افزود; اورنده کتاب قران پیامبر است و برای هدایت بر قران نازل شد بعد از پیامبر امیر المومنین و فرزندان عزیزشان از طرف خداوند برگزیده شده اند که ما شیعیان از انها تبعیت می کنیم .
وی ادامه داد; انچه که بین ما و برادرن اهل تسنن مشترک است قران کعبه یکی است سنت و سیره همان است وقتی که می گوییم سنت یعنی سنت پیامبر. دین اسلام بنابراین روی این اصول در این شرایط خاص قرار گرفتیم و همه ما مسلمانان با هم وحدت داریم.
امام جمعه رودان عنوان کرد; امروز داعش به عنوان اسلام دارد فعالیت می کند داعشی که ادعای دین و اسلام با پرچم لا اله الله خداوند به پیامبر در قران می فرماید شما باید نرم خو و ملایم باشید اگر با تند خویی برخورد می کردید مردم از دوروبرت پراکنده می شدند اگر داعش کارش صحیح است پس در قران چنین رفتاری نا صحیح عنوان شده است.
حجت الاسلام الهی منش افزود; امروز هم اهل تنسنن و هم شیعه میدانند که داعش یک پدیده انگلیسی و امریکایی و اسرائیلی است و سران کشورهای عربی نیز که غلام حلقه به گوش این سه کشور هستند با کودک کشی در یمن نمی توانند ادعای اسلام کرد و جالب اینجاست که اینها نه به مسلمان و غیر مسلامان و مسیحی هم رحم نمی کنند .
وی تریح کرد; در هفته وحدت مهمترین مسئله بازگو کردن حقایق قرانی است سنت سیره که می توانیم با وحدت و انسجام و یک پارچه گی در مقابل دشمن اصلی امریکا و وهابیت ایستادگی کنیم.
امام جمعه رودان یاداور شد; ران کشورهای عربی تعیم به پیامبرو بویدن قران را شرک می دانند ولی رقص شمشیر با ترامپ خائن کثیف شرک و کفر نیست.
الهی منش باید روحانیون با بیان و قلم خود حقایق را به نسل جوان انتقال بدهند همچنان که رهبر عزیزمان نامه دوم را به جوانان کشورهای اروپایی نوشت و گفت اسلام را از قران بگیرند نه از رسانه که اینها مزدور بیگانه و کشوری هستند که استعمار می کنند و سلطه بر دیگر کشور ها دارند.
وی در پایان افزود;نظام جمهوری اسلامی که پرچم وحدت را بلند کرده است درکنار فلسطینی که برادران و خواهران تسنن هستند ایستاده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66233

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.