جممعی از ساکنان مسکن مهر قشم به بیان برخی از مشکلات خود پرداخته و از مسئولان این شهرستان درخواست رسیدگی فوری به این مشکلات را کرده اند .  به گزارش پیارم  به نقل از قشم آزاد ، چندی پیش خانه های مسکن مهر ( تعاونی خانه طلایی ) با فعالیت ، تلاش و پیگیری مهندس صادقی ...

جممعی از ساکنان مسکن مهر قشم به بیان برخی از مشکلات خود پرداخته و از مسئولان این شهرستان درخواست رسیدگی فوری به این مشکلات را کرده اند .

 به گزارش پیارم  به نقل از قشم آزاد ، چندی پیش خانه های مسکن مهر ( تعاونی خانه طلایی ) با فعالیت ، تلاش و پیگیری مهندس صادقی به بهره برداری رسید تا بخشی از منازل مسکن مهر به صاحبان آنها واگذار شود اما درزمان افتتاح این پروژه وعده هایی به ساکنین این شهرک داده شد که متاسفانه هنوز عملی نشده است و ساکنین این شهرک منتظر رفع مشکلات هستند.

یکی از ساکنان مسکن مهر در این باره گفت : مشکلاتی از قبل دسترسی آسان به مراکز خرید همچون سوپر مارکت و نانوایی ، آسفالت کشی ، نورپردازی و رفع مشکلات آسانسورها از جمله دغدغه های ساکنان است و در حالی که مسئولان قول مساعد برای حل مشکلات را می دهند، اما در عمل شاهد اقدام عاجلی برای رفع این مشکل نیستیم.
وی افزود : این مشکلات در شرایطی به قوت خود باقی مانده است که در جلسه با مدیران ساختمان ها مقرر گردیده شد که آسفالت کشی و روشنایی تا کمتر از ۱۰ روز انجام شود اما این امر با گذشت ماه ها به زمره فراموشی سپرده شد.
این شهروند بیان کرد : بسیاری از مجتمع هایی که به نام مسکن مهر قشم ساخته‌ شده‌اند، مشکلات عدیده‌ای دارند که مردم انتظار حل مشکلات اولیه خود را دارند و همچنین انتظار دارند زمانی که مسئولان قول مساعدت و همکاری می‌دهند؛ مشکلات کمتر و در نهایت مرتفع گردد.
وی افزود : باعنایت ویژه مسئولان شهرستان قشم و تصمیم گیری های به موقع در تعاونی مسکن خانه طلایی خصوصا در بخش رفع معایب آسانسورها و آسفالت کشی به زودی شاهد حل همه مشکلات ساکنان مسکن قشم باشیم .

پروژه ۳۵۲ واحدی مسکن مهر خانه طلایی قشم با صرف اعتبار یک هزار و ۵۵ میلیارد ریال از سوی دولت در سال ۱۳۹۰ آغاز شد و احداث ساختمان ها سال ۱۳۹۳ به پایان رسید اما به دلیل نبود هیچ یک از امکانات زیرساختی مورد نیاز قابل سکونت نبود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62765

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.