بهزاد امامدادی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: راهبرد ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال ۸۲ تا پایان سال قبل، نوسازی، بازسازی و تعمیر حرم‌ها بود که سال گذشته یک جلسه در نجف اشرف برگزار شد و پایان نوسازی، بازسازی و تعمیر حرم‌ها اعلام شد. امامدادی بر ...

بهزاد امامدادی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: راهبرد ستاد بازسازی عتبات عالیات از سال ۸۲ تا پایان سال قبل، نوسازی، بازسازی و تعمیر حرم‌ها بود که سال گذشته یک جلسه در نجف اشرف برگزار شد و پایان نوسازی، بازسازی و تعمیر حرم‌ها اعلام شد.
امامدادی بر اساس مأموریتی که به حاجی آباد محول شده بود، بحث ساخت درب حرم امام حسن عسکری(ع) را تا پایان امسال به حاجی آباد سپرده شد که به لطف خدا این درب آماده و اوایل اسفند به سامرا انتقال داده می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه مردم حاجی آباد آگاه، شیعه و متدین هستند و در تمام پروژه‌هایی که به ما محول شده همکاری بسیار خوبی داشته و تاکنون ۲۱۰ میلیون میلیون تومان وجه نقد و ۲۵۰ گرم طلا و ۴ عدد ربع سکه و مقداری نقره جمع آوری که این هزینه‌ها از راه کمک‌های مردمی بوده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات حاجی آباد در ارتباط با درب حرم گفت: این درب به مدت یک سال اخیر ساخته‌شده و ۵۲ کیلوگرم مس، ۵کیلوگرم نقره و یک کیلو و نیم گرم طلا در آن به کار رفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66996

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.