دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور گفت: در سراسر کشور ۱۷۱ پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا و تکمیل است. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز منتقمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی خیرساز در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۷۱ پروژه ورزشی در سراسر کشور ...

دبیر مجمع خیرین ورزشی کشور گفت: در سراسر کشور ۱۷۱ پروژه ورزشی به دست خیرین در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز منتقمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی خیرساز در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۷۱ پروژه ورزشی در سراسر کشور با مساحت ۵۶۰ هزار مترمربع به دست خیرین در حال ساخت و تکمیل است که استان هرمزگان در کل کشور رتبه سوم را داراست.
وی با بیان این که ۱۵ پروژه ورزشی در هرمزگان به دست خیرین ورزش در حال ساخت و تکمیل است، افزود: وزارت ورزش و جوانان بنا دارد تا تصدی‌گری در حوزه ورزش را به طور کامل به بخش خصوصی و یا خیرین واگذار کند و در این بخش عمدتا بر نظارت و کیفیت ارائه برنامه‌ها متمرکز شود.
دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار کشور ادامه داد: معتقدیم که در حوزه ورزش هنوز از ظرفیت خیرین در استان‌های مختلف استفاده مطلوبی نشده و باید در این حوزه شاهد کارهای هر چه بیشتری باشیم چرا که ساخت فضاهای ورزشی تأثیر بسیاری بر سلامت جامعه داشته و از سازه ورزشی استفاده‌های زیادی می‌توان برد.
منتقمی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان در صدد ایجاد ستاد خیرین ورزش‌یار در کشور و ارتقای کمیته‌های خیرین در استان‌ها به مجمع خیرین در آنها است تا بتواند دامنه فعالیت‌های خیرین را در حوزه ورزش گسترش داده و برخی از حمایت‌ها و نیازهای خیرین را به طور بهتری پوشش دهد.
وی تأکید کرد: اگر خیری ۳۰ درصد یک پروژه ورزشی را انجام دهد می‌تواند نام خود و یا هر فرد دیگری را بر روی پروژه تکمیل شده قرار دهد و وزارت ورزش و جوانان در این زمینه همکاری خوبی با خیرین دارد.
مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: روش اداره مکان ورزشی ساخته شده توسط خیرین نیز به صورت هیأت امنایی خواهد بود و اعضای آن را خیر تعیین می‌کند و تنها نظارت بر کیفیت و نوع اجرای برنامه‌های ورزشی در این اماکن را وزارت ورزش انجام می‌دهد و مدیریت و انتصاب مدیر بر این مجموعه‌ها نیز به خیر سپرده شده است.
منتقمی همچنین از تلاش‌های مجمع خیرین ورزش‌یار استان هرمزگان تقدیر کرد و گفت: ظرفیت بسیار خوبی در استان هرمزگان در زمینه مشارکت خیرین برای تکمیل فضاهای ورزشی نیمه تمام وجود دارد و اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌ها در این زمینه می‌تواند کمک قابل توجهی در این بخش و رشد ورزش حرفه‌ای در استان باشد.
انتهای پیام/

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56702

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.