امام جمعه حاجی آباد گفت:دانشجویان فهیم و بصیر ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که دانشجو نه فقط جوینده دانش است بلکه جوینده آزادی و استقلال نیز هست و دانشجویان مصداق نبض بیدار جامعه و سرمایه واقعی و ماندگار کشور و کلید سعادت فردای ایران هستند. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد در مراسم روز دانشگاه در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه چشم امید مقام معظم رهبری به شما دانشجویان و جوانان است افزود:رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از چشم امید به جوانان تا امید به آینده نام برده است.

حجت الاسلام شریفی افزود: جوانان عزیز در سراسر کشور بدانند که همه‌ راه‌حل‌ها در داخل کشور است. اینکه کسی گمان کند که مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و علّت تحریم هم مقاومت ضدّ استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه‌زدن بر پنجه‌ گرگ است خطایی نابخشودنی است.

وی بیان داشت:روز دانشجو را باید همواره گرامی بداریم چون از جمله گروه‌هایی که از انقلاب اسلامی در برابر رژیم طاغوت  پشتیبانی کردند دانشجویان بودند که در این راه شهدایی هم تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: مردم و دانشجویان در تحکیم نظام و انقلاب نقش سازنده داشتند به طوری که بسیاری از دانشجویان دانشگاه را رها کردند و کلاس درس خود را در جبهه‌های حق علیه باطل برپا و با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

 

امام‌جمعه حاجی آباد گفت: هم‌اکنون هم چشم امید کشور به دانشجویان است تا با کسب علم و معرفت در سنگرِ تولید علم از جهانیان پیشی بگیریم و به خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها برسیم تا محتاج هیچ کشور بیگانه‌ای نباشیم.

 

وی اظهار کرد: امروز هر توانایی که در کشور وجود دارد همه از علم، دانش و دانایی نشات گرفته است دانشجویان فهیم و بصیر ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که دانشجو نه فقط جوینده دانش است بلکه جوینده آزادی و استقلال نیز هست و دانشجویان مصداق نبض بیدار جامعه و سرمایه واقعی و ماندگار کشور و کلید سعادت فردای ایران هستند.

 

حجت الاسلام شریفی افزود:ملت ایران، ملتی بالقوه نخبه است و به همین علت از دیرباز هدف جنگ نرم تحقیرکننده استعمارگران قرار داشته تا استعدادها و توانایی‌های خود را فراموش کند و حتی منکر شود و دروغ بزرگ «ما نمی‌توانیم» را بپذیرد.

 

وی گفت: دانشگاهیان امروزه وامدار همه این تلاش‌ها و میراث‌دار خون شهیدان هستند و تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از این سرمایه عظیم و رساندن ایران اسلامی به اوج قله‌های پیشرفت دین خود را به شهیدان و مردم عزیز ادا کنند، امروز دانشجویان بسیار هوشیارتر در برابر نقشه‌های شوم استکبار و دشمنان این نظام هستند و با چشمانی بیدار و قدم‌هایی استوار راه شهدای انقلاب و شهدای دانشجو را ادامه می‌دهند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73105

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.