امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت : کسانی که می خواهند چهره کریح آمریکا را بزک کنند و آن را مایه نجات جوانان ما معرفی کنندباید در نظر داشته باشند که ، ملت ایران دشمنی های امریکا را فراموش نکرده است. به گزارشپیارم شهرستان حاجی آباد حجت الاسلام مختاری  در خطبه های نماز عبادی و ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت : کسانی که می خواهند چهره کریح آمریکا را بزک کنند و آن را مایه نجات جوانان ما معرفی کنندباید در نظر داشته باشند که ، ملت ایران دشمنی های امریکا را فراموش نکرده است.

image343550

به گزارشپیارم شهرستان حاجی آباد حجت الاسلام مختاری  در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته پیشاپیش عید سعید قربان را تبریک گفتند و در خصوص قرائت دعای عرفه تاکید کردند و افزودند: روز عرفه روز از خود و تعلقات دنیوی گذشتن است و روز به درگاه الهی رفتن و کسب معرفت الهی است اگر کسی روز عرفه را درک کند، اهل قربان می شود.
حجت الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به شهدای ۸ سال دفاع مقدس که جان خود را در راه دین اسلام فدا کردند افزود: دفاع مقدس گنج پربهایی است که باید استخراج بشود و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد، کشور ما باید به خود ببالد که در جبهه حق قرار گرفته است.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: سکوت در وقت تغابل حق بر باطل معنا ندارد،امروز یزید زمان اسرائیل و آمریکا است و آمریکا مظهر یزید است و ما باید در مقابل یزید زمان تا پای جان ایستادگی کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: جنگ امروز آمریکا با ملت ایران جنگ نرم ، جنگ سیاسی، فرهنگی، است و همه ما باید وسط میدان جنگ باشیم واز لحاظ روانی و نظامی باید خودمان را آماده کنیم. و نیرو های مسلح و ارتش سپاه بسیج عزیز را تقویت کنیم، کشور ما بر پایه همدلی و همزبانی شکل گرفته است، نباید به نیروهای نظامی بی مهری کنیم.

مختاری در ادامه بیان داشت: اگر نیروهای مسلح ما نباشند دشمن بر سر میز مذاکره برای ما تر هم خورد نمی کند اگر می خواهیم همیشه کشور و نظام ما پابرجا باشد باید وحدت در عمل وتبعیت از مقام معظم رهبری تقویت نیروهای مسلح ازجمله سپاه بسیج   داشته باشیم.

مختاری در ادامه با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر نفوذ آمریکا افزود: نباید اجازه بدهیم آمریکایی را که از در بیرونش کردیم اینبار از پنجره وارد کشور ما شود همه مردم عزیز ما از همینجا به مقام معظم رهبری می گوییم که روی بصیرت مردم این کشور حساب باز کنید ملت ایران یک ملت آگاه و هوشیار هستند و دشمن خونی خود را به کشورشان راه نمی دهند.

مختاری بابیان اینکه یکسری نگرانی هایی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور وجود دارد که آنها می خواهند چهره کریح آمریکا را بزک کنند و ان را اصلاح کنند و آن را مایه نجات جوانان ما معرفی کنند ملت ایران دشمنی های امریکا را فراموش نکرده است.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نفوذ آمریکا به کشور هایی مثل عربستان عراق و غیره افزود: ایا کشوری سراغ دارید که آمریکا در آنجا حضور داشته باشد و آن کشور رشد علمی، صنعتی و غیره داشته باشد همین عربستان را ببینید وابسته محض به آمریکا است حتی آب خوردنش هم از آمریکا تامین می شود.

مختاری در ادامه خطاب به همه مسئولین، معلمین اساتید دانشگاهها و نخبگان کشور چه در محافل حقیقی و مجازی ستاد مبارزه با استکبار را تشکیل بدهید، امریکا امروز از رشد علمی و تولید و پیشرفت کشور ما می ترسد ما باید واقعیت ها را به نسل جوان بازگو کنیم.

مختاری ادامه داد: ما باید قدر شعار مرگ برآمریکا را بدانیم، شعار مرگ بر آمریکا شعار مرگ بر سیاست غلط آمریکا و مرگ بر ظلم ستم است شما در کجای دنیا دست از طلم تجاوز و چپاول دست برداشتید هروقت آدم شدید و دست از استعمال ملتها گذاشتید.

مختاری در بخش دیگر از سخنان خود درگذشت عالم گرانقدر خز علی را تسلیت گفت و با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت‌الله خزعلی اظهار کرد: آیت‌الله خزعلی یکی از یاران صدیق و مبارز امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خزعلی سمبل مبارزه در راه حق بود، گفت: مبارزه وی در یک چارچوب تدین عمیق قرار داشت و تقابل آیت‌الله خزعلی در برابر رژیم پهلوی یک تقابل تاریخی برشمرده می‌شود.

مختاری در پایان با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: مدارس در حال بازگشایی است و امکان دارد پدری توانایی خرید پوشاک مدرسه فرزندش را نداشته باشد  تا جایی که در توان دارید به نیازمندان کمک کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=44773

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.