به گزارش پیارم به نقل از سرویس گوناگون جام نیـوز، محققان می گویند بیمارانی که آنژیوگرافی عروق کرونر را انجام داده اند و از مشکلات تنفسی هنگام خواب رنج می برند، احتمال ایست قلبی یا مبتلا شدن به سکته قلبی یا سکته مغزی برای آنان دو برابر بیشتر از دیگران است. دکتر “تورو مازاکی” از بیمارستان بخش ...
به گزارش پیارم به نقل از سرویس گوناگون جام نیـوز، محققان می گویند بیمارانی که آنژیوگرافی عروق کرونر را انجام داده اند و از مشکلات تنفسی هنگام خواب رنج می برند، احتمال ایست قلبی یا مبتلا شدن به سکته قلبی یا سکته مغزی برای آنان دو برابر بیشتر از دیگران است.

خروپف خروپف در خواب با قلب شما چه می‌کند؟

دکتر “تورو مازاکی” از بیمارستان بخش قلب در بیمارستان کوبه مرکزی در ژاپن و یکی از محققانی که این مطالعه را انجام دادند، گفت دوره های کاهش اکسیژن به طور ناپیوسته، ممکنست بدن را خسته کند و برای قلب ضرر داشته باشد.

 

تحقیقات سابق نشان داده بود که اختلال در تنفس هنگام خواب به ویژه قطع شدن تنفس، خطر ابتلا به بیماری های قلب یا سکته مغزی را افزایش می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه پزشکانی که بیماران مبتلا به ناراحتی های قلبی را درمان می کنند، درکی محدود از مشکلات مربوط به تنفس هنگام خواب دارند، افزود: پزشکان و بیماران قلبی باید مطالعات مربوط به خواب را پس از ابتلای فرد به مشکلات و بیماری قلبی بررسی کنند تا مشکلات تنفسی فرد هنگام خواب حل شود و یا تدابیر و توصیه های لازم برای تنفس درست و منظم هنگام خواب درنظر گرفته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55982

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.