فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این آیین با اشاره به اینکه مجموعه سپاه امام سجاد استان هرمزگان به‌ویژه بسیج سازندگی، برای رفع مشکلات محرومین و نیازمندان تمام تلاش خود را به کار بسته است، گفت:محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین برای سپاه و بسیج یک افتخار بزرگ است. به گزارش پیارم شهرستان سردار ترابی ...

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این آیین با اشاره به اینکه مجموعه سپاه امام سجاد استان هرمزگان به‌ویژه بسیج سازندگی، برای رفع مشکلات محرومین و نیازمندان تمام تلاش خود را به کار بسته است، گفت:محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومین برای سپاه و بسیج یک افتخار بزرگ است.

به گزارش پیارم شهرستان سردار ترابی بابیان اینکه تاکنون سپاه و بسیج بیش از ۱۰۰۰ پروژه سازندگی در بخش‌های مختلف انجام داده است، افزود: بخشی از این کار امروز مربوط به ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد است که با توافقی که میان اداره کل کمیته امداد و سپاه سراسر کشور بسته شد قرار است عملیات ساخت مسکن نیازمندان توسط سپاه انجام و در اختیار محرومین نیازمند قرار گرفته شود.

سردار ترابی بیان داشت: وظیفه سپاه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است یکی از وظایف پاسداری کردن از انقلاب رسیدن به محرومین جامعه است کسانی که ولی نعمت ماهستند وما به این وظیفه خطیر و بزرگ که باعث خوشحالی این طیف از جامعه مان می شود می بالیم و افتخار می کنیم ، همین الان که من در اینجا دارم صحبت می کنم تعدادی از همکاران در منطقه حلب سوریه در حال نبرد با داعش و تعدادی هم در حفاظت از هواپیماها در حال خدمت می باشند .
وی تصریح کرد: امروز خداوند به ما این افتخار را داد که در استانه عید بزرگ غدیر تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد را افتتاح بکنیم و امیدواریم که بتوانیم با کمک مسئولین استان و شهرستان خدمات بیشتری به این عزیزان بدهیم .
سردار ترابی بیان داشت: امسال سال اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است و سپاه هم خود را دخیل می داند که در این عرصه فعالیت هایی را داشته باشد .
ترابی بابیان اینکه سپاه در دو منظر هم در اقتصاد مقاومتی و هم در محرومیتزدایی که روستاها ورود پیدا کرده افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی ما در راه اندازی عرصه های تولیدی و راه اندازی کارگاهای تولیدی کوچک ورود پیدا کرده ایم و این کارگاهها در جای جای استان راه اندازی شده است و به بهره برداری رسیده اند.
وی یاد آور شد: در موضوع مشارکت در بحث محرومیتزدایی کارهای بسیار خوبی انجام داده که یکی از ان اقدامات ساخت ۷۵ منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان نیز در ایین افتتاح منازل مددجویان کمیته امداد گفت: این منازل با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان صورت گرفته و سپاه همیشه در همه عرصه ها پیشرو است این هدیه دفتر مقام معظم رهبری به مددجویان کمیته امداد خمینی (ره)است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57141

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.