فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و باید کمک به جامعه از بستر رسانه محقق شود. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست با اصحاب رسانه و اعضای شورای اداری شهرستان اظهار کرد:رسانه ها نقش مهمی در تحولات و آرامش جامعه دارند و اطلاع رسانی و فعالیت در این زمینه موجب ارتقا و رشد آگاهی مردم و تأثیرگذاری در جامعه است.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان گفت: مدیران دستگاههای اجرایی قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند.

فرماندار حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره وظایف مدیران دستگاههای اجرایی گفت: مدیران باید قدر فرصت خدمت به مردم را بدانند و برای عمران و آبادانی تلاش کنند.

 

جهانگیری با بیان اینکه شرایط امروز کشور متفاوت است و در جنگ اقتصادی قرار داریم افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در شرایط جنگ نظامی قرار داشت که با رهنمودهای امام راحل (ره) پیروز میدان شدیم و امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان می خواهند ملت ما را نسبت به نظام ناامید کنند ُ در مقابل این حربه دشمن باید وارد میدان عمل شد و امید را به جامعه تزریق کرد.

 

فرماندار حاجی آباد ادامه داد: استحکام و زیربنای اقتصادی در زمینه های مختلف توسط شما مدیران ایجاد خواهد شد و گزارشی که مدیران شهرستان از عملکرد خود ارائه دادند گویای همین موضوع است و انتظار هم بر همین است که تحول و پیشرفت صورت گیرد.

 

وی با اشاره به سفر اخیر معاون استاندار به شهرستان وبازدید از معادن گفت: با احداث کارخانه های فرآوری در حوزه معادن این نوید را می دهم که در چند سال آینده اشتغال خوبی در شهرستان ایجاد خواهد شد .

 

نماینده عالی دولت در شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز خبرنگار عنوان کرد‌:۱۷ مرداد ماه  به نام روز خبرنگار و گرامیداشت شهید صارمی نامگذاری شده است  .

 

وی گفت: وظیفه خبرنگاری ُ وظیفه خطیری است و خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند .

 

فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: خبرنگاران به دور از نگاه سیاسی  دغدغه های مردم را بیان و مدیران را در حل مشکلات یاری کنند.

 

جهانگیری با اشاره به شرایط کشور و توطئه های دشمنان خواستار تزریق امید به جامعه از سوی خبرنگاران شد.

وی در ادامه از افتتاح نمایشگاه عرضه کالا در نیمه اول شهریور خبر داد.

بر اساس این گزارش، شهرداری و شورای اسلامی شهر حاجی آباد با اهدا لوح سپاس در جلسه شورای اداری شهرستان  روز خبرنگار را به خبرنگاران فرهیخته حاجی آباد تبریک گفته و از زحمات اصحاب رسانه؛ اطلاع رسانی و پیگیری مطالبات مردم تشکر و قدردانی نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69968

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.