فرماندار حاجی آباد گفت: رسانه ها با توجه به رسالتی که بر عهده دارند می توانند مهمترین نقش را در تنویر افکار عمومی ایفا کرده و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش آفرین باشند. ...

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری در جمع اصحاب رسانه حاجی آباد با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه گفت: رسانه‌ها از ارکان اساسی توسعه فرهنگی هستند و باید از توانمندی رسانه‌ها در راستای توسعه و تقویت بنیه فرهنگی جامعه بهره گیری کرد.

وی افزود: خبرنگاران چشمان تیز بین مردم هستند که فعالیت‌ مسئولان شهر را بازگو می کنند و به همین دلیل باید از آنها حمایت شود.

فرماندار حاجی آباد به نقش مهم و تاثیرگذار اصحاب رسانه در جامعه اشاره کرد وافزود: خبرنگاران نقش حساسی در توسعه و پویایی دارند و با بیان مسائل و برقراری ارتباطی شفاف و سازنده بین مردم و مسئولان موجب پایداری، تداوم و بالندگی نظام اسلامی می‌شوند.

فرماندار حاجی آباد انعکاس واقعیت‌ها و نقاط ضعف در جامعه و انتقادهای سازنده را از وظایف خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی نقاط ضعف و کاستی‌ها مشاوران خوبی برای مدیران هستند.

وی گفت: در برخی موارد شاید بخش‌ها یا موضوعاتی از نگاه یک مسئول پنهان بماند که در این رابطه خبرنگاران به‌عنوان چشم و گوش بینای جامعه می‌توانند در رفع این خلأها و متمرکز کردن همه نیروها جهت توسعه شهرستان فعالیت مؤثری داشته باشند.

فرماندار حاجی آباد خواستار معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان توسط اصحاب رسانه شد و گفت: خبرنگاران در معرفی ظرفیت‌های شهرستان نقش بی‌بدیلی داشته و می‌توانند در این راستا به توسعه شهرستان کمک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64706

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.