فرماندار حاجی‌آباد،  با بیان اینکه همه کارگزاران نظام و دولت تدبیر و امید هدفی جز خدمت صادقانه و رفع مسائل و مشکلات مردم و عمران و آبادانی منطقه ندارند افزود: خادم ملت بودن، بارزترین ویژگی مدیران دولت تدبیر و امید است. به گزارش پیارم، حمید جهانگیری  فرماندار حاجی آباد در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت در ...

فرماندار حاجی‌آباد،  با بیان اینکه همه کارگزاران نظام و دولت تدبیر و امید هدفی جز خدمت صادقانه و رفع مسائل و مشکلات مردم و عمران و آبادانی منطقه ندارند افزود: خادم ملت بودن، بارزترین ویژگی مدیران دولت تدبیر و امید است.

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری  فرماندار حاجی آباد در مراسم گرامی‌داشت هفته دولت در محل پارک دولت حاجی آباد اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار تدبیر و امید برای مردم ولایت‌مدار در سرتاسر ایران اسلامی بیان شود.

 

فرماندار حاجی آباد گفت: با توجه به اینکه کشور طی چند سال اخیر گرفتار تحریم‌های ظالمانه دشمنان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی شد، دولت تدبیر و امید با راهنمایی‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب به‌خوبی توانست از بحران‌های پیش رو گذر کند و بر مشکلات فائق آید.

 

جهانگیری در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال تعداد ۸۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان که از این تعداد هفت پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی روزهای گذشته با حضور نماینده استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید و مابقی پروژه‌ها تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی در ادامه به خدمات دولت در شهرستان پرداخت و افزود: طی سه سال گذشته از خدمات دولت تدبیر و امید ۱۸۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف حمل و نقل، کشاورزی و غیره به بهره‌برداری و تقدیم مردم قدرشناس حاجی آباد شد.

 

جهانگیری در ادامه با بیان اینکه در روزهای آتی خبرهای خوشی در حوزه‌های عمران و آبادانی منطقه به گوش همگان خواهد رسید افزود: همان‌گونه که مردم به دولت تدبیر و امید اعتماد کامل دارند، قطعا” مسؤولان و خادمان ملت نیز در پی مطالبات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور هستند و در هر شرایطی پاسخگوی نیازهای مردم خواهند بود.

 

حیدری پوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان که به عنوان سخنران مراسم بزرگداشت هفته دولت دعوت شده بود با دفاع از عملکرد دولت به انتقادهای منتقدین پاسخ گفتند .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در قسمتی از بیانات خود با تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی و خارجی با اشاره به وضعیت سال ۹۲ از منتقدین خواست در انتقادهای خود جانب انصاف را رعایت کنند .

 

ثبات بازار ، نرخ ارز تثبیت حق غنی سازی ،لغو تحریم ها از محورهای مهم سخنرانی ایشان بود.

IMG_8768_8010 IMG_8789_8012

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56716

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.