فرماندار حاجی آباد گفت: حمايت از كالای ايرانی، نه تنها باعث ایجاد  اشتغال و رونق اقتصادی را در كشور می شود بلکه زمینه صادرات برغی از محصولات نیز فراهم می شود. ...

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم، با اشاره به شعار سال۹۷ رهبر‌ معظم‌ انقلاب و نامگذاری سال جدید به نام «حمایت از کالای‌ایرانی» اظهار داشت: ایشان سال جدید را هوشمندانه و مدبرانه به این نام مزین کردند تا اقتصاد کشور رونق بهتری بگیرد، حمایت از کالای ایرانی، حمایت از محصولاتی است که از خلاقیت جوانان و مردم این مرز و بوم حاصل شده تا با این تدبیر، ایران اسلامی از زیر سلطه کشورهای بیگانه مستغنی شود.

 جهانگیری افزود: حمایت از کالای‌ایرانی یعنی خودکفایی کشور، ایجاد اشتغال، خودباوری و استقلال در همه عرصه‌ها و تحقق منویات مقام معظم رهبری مقابله همه‌جانبه با تحریم‌های کنونی دشمنان است.

وی با بیان اینکه باید مسؤولان با بهره‌گیری از فرمایشات معظم‌له در راستای تحقق شعار سال تلاش مضاعف داشته باشند اذعان داشت: رسانه‌ها نیز باید بر اهمیت تولیدات داخلی اهتمام بورزند زیرا امروز دنیا، دنیای ارتباطات است و فعالیت‌رسانه‌ای در این خصوص بیش از گذشته اهمیت دارد.

فرماندار حاجی‌آباد بر ایجاد خودباوری جوانان و ایجاد اشتغال تاکید کرد و یادآور شد: امروز جوانان کشور نیز بایستی بر دانش کارآفرینی بیافزایند، دولت نیز قطعا از سرمایه انسانی و تولیدات داخلی حمایت خواهد کرد و ثمرات ارزشمند آن در جامعه شاهد خواهیم بود.

 جهانگیری، توطئه‌های دشمنان انقلاب طی چند سال اخیر در زمینه اقتصادی را عامل استقلال‌ فکری و خودکفایی ایران برشمرد و افزود: دشمنان با هجوم جنگ‌ اقتصادی درصدد براندازی نظام برآمدند اما با نگاه موشکافانه رهبر معظم انقلاب همه هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد و بحمدلله ایران‌اسلامی بدون وابستگی به بیگانگان به یک کشور قدرتمند، مستقل و برخوردار از کارآفرینان با تدبیر و سرمایه‌های غنی داخلی تبدیل شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67595

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.