مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد گفت: حماسه ۹ دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام و روز یأس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست. به گزارش پیارم حاجی آباد، مهندس صدیقه یوسفی کارشناس ارشد محیط زیست و منابع ...

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی پیارم حاجی آباد گفت: حماسه ۹ دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام و روز یأس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

download (11)

به گزارش پیارم حاجی آباد، مهندس صدیقه یوسفی کارشناس ارشد محیط زیست و منابع طبیعی با اشاره به حماسه ۹ دی ماه ۸۸ اظهار داشت: این روز، روز آگاهی و بصیرت ملت ایران نسبت به فتنه و دسیسه های دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی است که با هوشیاری سرکوب شد.

مهندس یوسفی خاطر نشان کرد: این حماسه نقطه امیدواری برای مردم و تیری بر قامت شکسته و خمیده دشمنان داخلی و خارجی جاهل نظام اسلامی بود.

مهندس یوسفی در ادامه افزود: برای تحلیل حماسه ۹ دی به دو نکته مهم باید توجه داشت. نکته اول، نگاه دشمنان خارجی به فرجام فتنه ۸۸ است و نکته دوم، نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این رویداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز است.

مهندس یوسفی ادامه داد: در فتنه ۸۸، طراحان اصلی و خارج‌نشین فتنه، بازیگران آگاه و ناآگاه داخلی، بر اساس یک الگوی پیچیده، گسستن رشته‌های اتصال امت با امام و مردم با ولایت را نشانه‌گیری کرده بودند. دشمنان خارجی و سردمداران نظام سلطه طی سه دهه توطئه علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، رمز و راز شکست تمام سیاست‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران را، در همین پیوند و اتصال توده‌های میلیونی مردم با کانون نظام اسلامی، یعنی ولی‌فقیه می‌دیدند.

وی در ادامه بیان داشت: حماسه نهم دی اوج بصیرت و دشمن شناسی مردم انقلابی ایران بود  که ابعاد گسترده این حماسه برای نسل جوان تاکید گردیده  در این روز خیل عظیمی از عاشقان حسینی با الهام از فرهنگ محرم و عاشورا در دفاع از ولایت به صحنه آمدند و توطئه های دشمن را نقش بر آب کردند.

مهندس یوسفی در پایان تصریح کرد: دشمنان اسلام از جایگاه و منزلت مردم در جمهوری اسلامی غافل هستند و باید بدانند که مردمی ‌ترین نظام در جهان، جمهوری اسلامی ایران است، ملت بصیر، انقلابی و ولایتمدار کشور به صورت خودجوش در این روز به کسانی که در خیال خام خود در صدد براندازی نظام بودند، پاسخ کوبنده ای دادند و این روز را در تاریخ نظام اسلامی ماندگار کردند، ولایت فقیه و وحدت ملی، سرمایه عظیم و پشتوانه بزرگ نظام و کشور است و این سرمایه مهم و اثرگذار باید همواره صیانت شود.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24883

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.