رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد گفت: اداره تعاون کار و ررفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد تعداد ۴۳ پرونده در هیات تشخیص اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد تشکیل شد.   منصور قاسمی افشار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد در گفتگو باخبرنگار پیارم ...

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد گفت: اداره تعاون کار و ررفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد تعداد ۴۳ پرونده در هیات تشخیص اداره تعاون ، کار ورفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد تشکیل شد.

 

منصور قاسمی افشار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان حاجی آباد در گفتگو باخبرنگار پیارم بیان اینکه تعداد آرا صادره در هیات تشخیص ۴۳ مورد عنوان و اظهار کرد: از مجموع ارائ صادره در هیات تشخیص ۲۹ رای بصورت سازشی صادر گردیده که بیش از ۶۷ درصد پرونده ها به صورت سازشی حل و فصل گردیده است .

 

وی تصریح کرد: درسال گذشته بیش از ۱۰۰۰ مورد مشاوره تلفنی و حضوری توسط کارشناس واحد روابط کار ارائه گردیده که این امر تاثیر بسزایی در کاهش دادخواست های واصله و همچنین تسریع در امر رسیدگی و احقاق حقوق طرفین در هیات تشخیص و مانع از طرح دعاوی بی مورد شده است .

 

قاسمی افشار عنوان کرد: در سال جاری تلاش می گردد با ارائه آموزش های لازم به کارگران و کارفرمایان شهرستان با آگاه سازی آنان به حق و حقوق قانونی خود از بروز اختلافات جلوگیری شود و انتظار می رود پرونده های شکایتی در هیات تشخیص این اداره نسبت به سال گذشته کاهش یابد .

 

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی حاجی آباد خاطر نشان کرد: میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده های در سال ۹۵ ، ۷٫۱۶ روز بوده است که نسبت به سال ۹۴ که ۱۰٫۵۰روز بوده است کاهش چشمگیری داشته است و تلاش می شود در سال جاری میانگین زمان رسیدگی کاهش یابد .

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61933

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.