ارتش سوریه عملیات گسترده برای پاکسازی محله «حلوانیه» در شرق شهر را حلب آغاز کرده است.   به گزارشپیارم به نقل از گروه بین المل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی محلات جنوبی بخش شرقی شهر حلب دقایقی موفق شدند با ادامه پیشروی ها از محله الصاخور و جبل البدرو به سوی ...

ارتش سوریه عملیات گسترده برای پاکسازی محله «حلوانیه» در شرق شهر را حلب آغاز کرده است.

 خبرگزاری فارس: «حلوانیه» در آستانه آزادسازی

به گزارشپیارم به نقل از گروه بین المل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی محلات جنوبی بخش شرقی شهر حلب دقایقی موفق شدند با ادامه پیشروی ها از محله الصاخور و جبل البدرو به سوی محله الحلوانیه حرکت کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با گروه بین المل فارس از شکست خطوط دفاعی تروریست ها در محله الحلوانیه خبر داد و گفت: نیروهای سوری و مقاومت وارد این محله شده اند و بخش های شمال شرق آن از وجود عناصر تروریستی آزاد شد.

 وی افزود: درگیری ها در بخش های شمالی این محله همچنان به شدت ادامه دارد. با پاکسازی این محله بخش شمال غربی فرودگاه بین المللی حلب امن تر می شود .


اندازه بزرگتر نقشه اینجا  

 به گزارش فارس، با آزادی محله الحلوانیه راه ارتباطی نیروهای ارتش از شمال شرق حلب به سمت فرودگاه بین المللی این شهر باز می شود و تروریست ها در بخش غربی محله الشعار در محاصره کامل قرار خواهند گفت.

دهها تن از تررویست های نورالدین زنکی، جبهه النصره و احرار الشام در این محور کشته شدند. نیروهای سوری همچنین درصدد هستند با بازپس گیری جاده الباب به سمت شمال محله الشعار پیشروی کنند تا در آینده نزدیک پاکسازی این محله کامل شود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، دهها تن از عناصر تروریستی در محله الشعار از ترس سقوط محله الحلوانیه به سمت محله السکری متواری شدند زیرا در صورت سقوط منطقه الحلوانیه، بخش های شرقی محله الشعار هم از کنترل تروریست ها خارج می شود و به همین دلیل آنان مجبور هستند به سمت مناطق جنوبی عقب نشینی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58995

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.