حجت امیری کیا  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  حاجی آباد  از حلقه های صالحین خوهران و برادران روستاهای  سرچاهان و سیاهک سرکشی کردند. به گزارش پیارم حاجی آباد، امیرکیا  در سرکشی از حلقه های صالحین با تاکید بر برگزاری جلسات متنوع و هدفدار صالحین افزود: ما فقط برگزاری یک جلسه محدود با سخنانی تکراری و کلیشه‏‌ای ...

حجت امیری کیا  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  حاجی آباد  از حلقه های صالحین خوهران و برادران روستاهای  سرچاهان و سیاهک سرکشی کردند.

IMG_1046

به گزارش پیارم حاجی آباد، امیرکیا  در سرکشی از حلقه های صالحین با تاکید بر برگزاری جلسات متنوع و هدفدار صالحین افزود: ما فقط برگزاری یک جلسه محدود با سخنانی تکراری و کلیشه‏‌ای نمی‏‌خواهیم، بلکه باید در برگزاری حلقه‏‌ها تنوع مطالب و موقعیت و همچنین شادابی و پویایی را مدنظر قرار داد تا بتوان با جذب جوانان و نوجوانان راه درست را به آنان نشان داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد اشاره داشت: عناصر قدرتمند معنوی وفکری واخلاقی در حلقه های صالحین شجره طیبه بسیج به عنوان فرشتگان نجات کشور درعرصه تهدیدات نرم می باشند .

امیری کیا افزود: برای آماده‏‌سازی مقدمات ظهور به سربازی آماده و مخلص نیاز داریم و باید از دل همین حلقه‏‌های صالحین این نیروها را ساخت و استخراج کرد چراکه کسی که در حلقه صالحین فعالیت می‏‌کند خودسازی را آغاز کرده است.

و در پایان سرکشی از حلقه های صالحین کلنگ زنی  دو پایگاه مقاومت بسیج سیاهک و شهدادی حوزه امام حسین سرچاهان انجام شد.

IMG_1105

IMG_1019

IMG_1084

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14892

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.