فرمانده ناحیه حاجی آباد گفت: سپاه حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب  و همچنین دستاوردهای نظام را وظیفه اصلی خود می داند. به گزارش پیارم ، همزمان با فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و اعیاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ...

فرمانده ناحیه حاجی آباد گفت: سپاه حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب  و همچنین دستاوردهای نظام را وظیفه اصلی خود می داند.

IMG_0024

به گزارش پیارم ، همزمان با فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و اعیاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان حاجی آباد ابه همراه جمع دیگری از مسئولین دانشگاه و به دیدار فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آبادشهرستان رفته واین روز را تبریک گفتند.

 

فرمانده ناحیه حاجی آباد، وحدت را مهمترین نیاز امروز کشور برشمرد و افزود: پایبندی به وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه رمز موفقیت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است.

 

سرهنگ امیری کیا بیان داشت:اقتدار کنونی نظام اسلمی مرهون خون شهدا ، پشتوانه مردمی و نیز رهبری های حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر ملسمین جهان است.

وی گفت: سپاه حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب  و همچنین دستاوردهای نظام را وظیفه اصلی خود می داند.

امیری کیا روحیه جهادی – فرهنگی و سرشت سپاه برگرفته از سرشت کربلا است و این روحیه باید تقویت شود و نتیجه اینکار تقویت و پابرجا بودن جایگاه سپاه در کشور است.

 

سرهنگ امیری کیا  افزود: هر قشر و گروهی که بتواند در عرصه سیاسی و فرهنگی دین خود را ادا کند به عنوان یک پاسدار تلقی می‌شود و نسبت به سایر اقشار جامعه انتظار از این قشر بیشتراست.

 

سرهنگ امیری کیا با تشکر از زحمات و همکاری صادقانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و به ویژه حیدری رئیس واحد برای همکاری با سپاه و بسیج دانشجویی در زمینه امور فرهنگی و برگزاری اردوهای فرهنگی خاطر نشان کرد: شما اساتید دانشگاه به عنوان سفیران بسیج و سپاه و مدعی العلوم جامعه هستید و درباره مسایل و برنامه‌های فرهنگی- مذهبی در دانشگاه باید بستر کار فراهم شود و عفاف و حجاب باید در دانشگاه نهادینه شود. چون شان و افتخار و مورد تکریم قرار گرفتن این مجموعه در جامعه به برکت معنویت اهل بیت (ع) است.

 

در ادامه این دیدار ریاست دانشگاه آزاد حاجی آباد بیان داشت: حمات جایگاه سپاه در طول دوران دفاع مقدس و حال بر کسی پوشیده نیست و شایسته تقدیر است و به حق بیشترین خدمت را در این مدت نهاد سپاه به میهن اسلامی داشته و امنیت همه جانبه موجود در کشور در سایه وجود نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و همه ما امنیت موجود در جامعه مدیون حضور با صلابت این عزیزان است.

 

حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاجی آباد افزود: تحولات چند سال اخیر در منطقه خاورمیانه خیلی بیشتر جایگاه نیروهای نظامی به ویژه سپاه و بسیج را نشان می‌دهد و در این راستا وجود نیروهای مخلص سپاه بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه خواهد کرد و ایمان و وفاداری سپاه و بسیج به جامعه و مردم در دل مردم قوت گرفته، بطوریکه قدرت موجود نظام ناشی از وجود شریف و با اقتدار نیروهای سپاه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54626

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.