حمایت از رزمندگان مدافع حرم و جمع آوری کمک‌ها برای پشتیبانی از جبهه مقاومت در برابر تکفیر‌ها از برنامه‌های مهم پویش مردمی حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در استان هرمزگان از سال پیش شکل گرفته است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت  در سال های اخیر فعالیت خود را ...

حمایت از رزمندگان مدافع حرم و جمع آوری کمک‌ها برای پشتیبانی از جبهه مقاومت در برابر تکفیر‌ها از برنامه‌های مهم پویش مردمی حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در استان هرمزگان از سال پیش شکل گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت  در سال های اخیر فعالیت خود را با اهداف گسترش فرهنگ مقاومت،آمادگی جهاد در برابر تکفیری ها، همکاری اقشار مختلف مردم در دفاع از حریم اهل بین(ع) و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تشکیل داده شد.

در واقع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای مدافعان حرم از زمانی آغاز شد که مادر یکی از شهدای مدافع حرم با سخنرانی خود تاثیر زیادی بر گرایش مردم به منظور کمک به شهدای مدافع حرم داشت.

مردم انقلابی کشور ما که از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون دوشادوش رزمندگان و مدافعان دین بوده اند در این رویداد بزرگ نیز بی‌نصیب نماندند و کمک‌ها خود را برای قدردانی از رشادت های رزمندگان مدافع حرم ارائه نمودند و این حرکت پرشورتر از پیش در حال شکل گیری است.

مردم ولایتمدار و انقلابی استان هرمزگان نیز به تبعیت از سایر نقاط کشور با کمک های خود گامی بزرگ در این راه داشتند که نقش بانوان و زنان جنوبی در این راه پررنگ تر جلوه گر بود.

حمایت از رزمندگان مدافع حرم و جمع آوری کمک‌ها برای پشتیبانی از جبهه مقاومت در برابر تکفیر‌ها از برنامه‌های مهم پویش مردمی حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در استان هرمزگان که  از سال پیش شکل گرفته است.

اقشار مختلف مردم  استان هرمزگان  با حضور در پایگاه های مردمی کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای پشتیبانی از رزمندگان مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت‌ (ع)، ارسال می کنند.

منیر محمدی مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان هرمزگان با شاره به  از جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت گفت:در راستای تحقق گفتمان ولایت، کمک به جبهه مقاومت در جهت جمع آوری کمک های مالی و غیر نقدی با پیگیری های یک سال اخیر کمک های چشمگیری از سوی مردم ولایت مدار هرمزگان جمع آوری شده است.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مردم  در این زمینه اظهار کرد:مردم می توانندکمک های نقدی و غیرنقدی خود را توسط این ستاد و پایگاه بسیج به‌خصوص در حوزه خواهران در سراسر استان  که در این امر فعال شده به جبهه های مقاومت برسانند .

  1. محمدی تصریح کرد: دفترکمک های نقدی و غیرنقدی جبهه مقاومت درحسینیه عاشقان ثارالله روبروی دفتر امام جمعه شهر بندرعباس واقع شده که علاقه مندان می توانند کمک های خود به مدافعان جبهه مقاومت  را در این مکان ارائه نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59037

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.