مراد حسنزاده آزاده هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد:همه مردم  روزه دار شهرستان  حاجی آباد باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و این حضور پرشور را عاملی مهم در این مقطع حساس برای شکست دشمنان قلمداد کرد. مراد حسنزاده در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: روز قدس روز احیای روحیه ظلم ستیزی و ...

مراد حسنزاده آزاده هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد:همه مردم  روزه دار شهرستان  حاجی آباد باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و این حضور پرشور را عاملی مهم در این مقطع حساس برای شکست دشمنان قلمداد کرد.

مراد حسنزاده در گفتگو با خبرنگار پیارم اظهار کرد: روز قدس روز احیای روحیه ظلم ستیزی و نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیسم جهانی است، این روز، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزادسازی قدس از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

 

حسنزاده اظهار کرد: از زمان نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس در سال ۱۳۵۸ توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تاکنون حدود ۳۸ سال گذشته است اما هر سال این مراسم با شکوه و عظمت مضاعف و با حضور پرشورتر جوانان و نوجوانان نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد اتحاد مذاهب و سلیقه‌ها و دیدگاه‌های مختلف سیاسی است، افزود: روز جهانی قدس حرکتی است که به برکت امام راحل(ره) ایجاد شد و راهپیمایی مردمی در این روز نه تنها برای حمایت از مردم فلسطین بلکه نمادی برای مبارزه همه‌جانبه با استکبار و دشمنان اسلام است.

 

حسنزاده  با بیان اینکه مهم‌ترین هدف امام خمینی از انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان قدس اتحاد بین مسلمانان باید با یکدیگر بوده است، تصریح کرد:  در واقع مبارزه با این اقدام غربی‌ها یکی از اهداف امام خمینی(ره) از اعلام کردن روز جهانی قدس بوده است و این روز در واقع عامل تحریک کننده‌ای برای مسلمانان به شمار می‌آید که چگونه رژیم اشغالگر قدس را برهانند.

وی تاکید کرد: اشغال فلسطین و ظلم به مردم این منطقه مختص به یک محدوده جغرافیایی نیست بلکه ظلم به همه مسلمانان است بنابراین حضور یکپارچه مسلمانان در روز قدس از وحدت و ظلم ستیزی آنها حکایت دارد .

مراد حسنزاده  در پایان ضمن دعوت از تمامی مردم فهیم و با بصیرت شهرستان حاجی آباد در این راهپیمایی معنوی، این روز را نماد مقابله و مبارزه جهان اسلام با استکبار جهانی و کفر دانست و گفت: شایسته است با حضور باشکوه و گسترده در این روز، انزجار خود را از دنیای کفر و استکبار جهانی به تمام دنیا اعلام کنیم، وبه استکبار جهانی بگوییم ملت ایران از این ترقه بازی ها نمی ترسند و همان طور که سپاه پاسداران سیلی محکمی به داعشیان زد مردم حاجی آباد نیز با حضور گسترده خود سیلی محکمی به استکبار جهانی می زنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64002

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.