به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در حاجی آباد با حضور آقای علی محمود الشمیس قاری بین اللملی از کشور مصر در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد. به گزارش پیارم ، به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور آقای علی محمود الشمیس قاری بین اللملی از ...

به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در حاجی آباد با حضور آقای علی محمود الشمیس قاری بین اللملی از کشور مصر در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش پیارم ، به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور آقای علی محمود الشمیس قاری بین اللملی از کشور مصرو قاریان شهرستانی  در مسجد صاحب الزمان(عج)  برگزار شد.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در این مراسم گفت: ماه رمضان ماه قرائت و تلاوت و تفکر در ایات قرآن و عمل به قران است.

وی افزود: قرآن بهترین کلام، بهترین همنشین و بلیغ ترین موعظه است و تلاوت آن زنده کننده دلهاست و پیامبر اکرم (ص) به فرزندان و امت خود می فرمود ای فرزندان و امت من از قرائت قرآن غفلت نکنید

در این مراسم که به همت سپاه ناحیه حاجی آباد،  اداره اوقاف و امور خیریه و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج)  برپا شده بود با حضور جمعی از مردم ، قاریان و تعدادی از مسئولین شهرستان حاجی آباد همراه بود.

IMG_0047 IMG_0118 IMG_0117 IMG_0114 IMG_0092 IMG_0098 IMG_0102 IMG_0107 IMG_0086 IMG_0087 IMG_0091

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55285

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.