امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد گفت: نهم دی ماه روز تجدید میثاق مردم ایران با ولایت فقیه و روز شکست دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم با حضور صد درصدی خود در راهپیمایی ۹ دی ماه سال ۸۸ تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند. حجت الاسلام صادقی در نماز ...

امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد گفت: نهم دی ماه روز تجدید میثاق مردم ایران با ولایت فقیه و روز شکست دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران است و مردم با حضور صد درصدی خود در راهپیمایی ۹ دی ماه سال ۸۸ تمام توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

__20110928_1795498815

حجت الاسلام صادقی در نماز جمعه این هفته با اشاره به روز حماسی ۹ دی ماه ۸۸ بیان داشت: ملت ایران با حرکت خود جوش با بصیرت و اعتقاد خود که انقلاب ما هم نشات گرفته از این اعتقاد است به صحنه آمدند و از نخبگان کشور جلو زدند و به فریب خوردگان و ساده اندیشان که به دور از حقیقت دین و اسلام بودند فهماندند که ملت ایران همیشه پشتیبان ولی فقیه زمان خویش است.

صادقی در ادامه بیان داشت: اگر بصیرت و مردم آگاهی مردم به مسائل زمان خویش نبودند نمی توانستند دوست را از دشمن تشخیص داد و سران فتنه ۸۸ به علت بی بصیرتی از مقام بالای خود سقوط کردند.

وی در ادامه بیان داشت مجلس دو قانون را به تازگی به تصویب رسانده است یک ترجمه و تکثیر نشریات و تصویب قانون حمایت از هنر و هنرمندان است.

وی در ادامه با تاکید براین موضوع که هر کتابی نباید اجازه نشر پیدا کند اثاری که بتواند زمینه اصلاح را در فرد ایجاد کند باید اجازه تکثیر پیدا کند و از هر هنر و هنرمندی هم نمی شود حمایت کرد چه هنرمندی که فیلم سینمایی تولید کند و چه سریال باید محتوای این فیلم ها سازنده باشد نه این که خانواده ها و جامعه را به پوچی بکشاند اگر یک هنرمند اثر پرمحتوایی و مطلوبی داشته باشد و یا ناشری کتابی ارزنده نوشته باشد باید از آن حمایت کرد و به اثر این هنرمند بها داد.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25118

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.