حضور در راهپیمایی ۹ دی امسال تجدید پیمان با رهبر انقلاب است/ ۹ دی درس عبرت برای فتنه گران بود عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس راهپیمایی ۹ دی را تجدید پیمان با ارزش های دین و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ما وظیفه خودمان می دانیم که با حضور در راهپیمایی از ارزش های ...

حضور در راهپیمایی ۹ دی امسال تجدید پیمان با رهبر انقلاب است/ ۹ دی درس عبرت برای فتنه گران بود

حضور در راهپیمایی ۹ دی امسال تجدید پیمان با رهبر انقلاب است/ ۹ دی درس عبرت برای فتنه گران بود

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس راهپیمایی ۹ دی را تجدید پیمان با ارزش های دین و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ما وظیفه خودمان می دانیم که با حضور در راهپیمایی از ارزش های انقلابمان دفاع کنیم تا دشمنان حرفی برای گفتن نداشته باشند.

به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابوالقاسم جراره، نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: حماسه ۹ دی حضور مردم برای دفاع از کیان رهبری و انقلاب اسلامی ایران بود.

جراره تصریح کرد: روز ۹ دی نقطه عطفی در انقلاب بود که باید تداوم پیدا کند و درس عبرتی برای کسانی باشد که به دنبال فتنه و اهانت به ارزش های دینی بودند.

وی گفت: مردم در دفاع از رهبری و منویات ایشان بیدارند و برای دفاع از این ارزش ها وارد میدان شدند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه عده ای با ایجاد فتنه به دنبال رخنه در ارکان نظام بودند، افزود: مردم با حضور در راهپمایی نهم دی ماه از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی دفاع کرده و آتش فتنه را خواباندند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه پیش ازاین نیز شاهد اهانت هایی به ارزش ها و آرمان های انقلاب بوده ایم، اظهار کرد:حماسه ۹ دی درس عبرتی برای کسانی شد که فکرمی کردند می توانند در مردم رسوخ پیدا کنند.
جراره اظهار کرد: فتنه۸۸ ناشی از ماهها تلاش دشمن برای آسیب رساندن به ارزش های انقلاب و قانون بود که مردم با حضور پرشورشان نشان دادند که اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهیم.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس حضور در راهپیمایی ۹ دی را تجدید پیمان با ارزش های دین و مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ما وظیفه خودمان می دانیم که با حضور در راهپیمایی از ارزش های انقلابمان دفاع کنیم تا دشمنان حرفی برای گفتن نداشته باشند.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد:حتی اگر همه عالم در مقابل ارزش ها و آرمانهای انقلاب بایستند با تمام توان به مقابله با آنها می پردازیم و تا آخرین قطره از دین و انقلابمان حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25042

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.