امام جمعه حاجی آباد، حج را کانون وحدت دانست و افزود: حج باید وحدت را به جامعه اسلامی برگردانند و مبارزه با صهیونیسم بین الملل وظیفه نخبگان و روسای جامعه اسلامی است نخبگان جامعه اسلامی با ایجاد وحدت و جلوگیری از جنگهای داخلی دوم آگاه سازی ملت ها از برنامه های صهیونسیم جلو نابودی جامعه اسلامی را باید بگیرند. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ایام امامت وولایت را خدمت مردم شریف حاجی آباد تبریک گفتند و اظهار کرد: حادثه دلخراش دانش آموزان هرمزگانی را به خانواده های دانش آموزان هرمزگانی منجمله خانواده دانش آموز شیدا امانی تسلیت گفتند.

مختاری افزود: دو درد امروز گریبان گیر جامعه اسلامی شده است، از بین بردن هویت دینی جامعه اسلامی،  دشمن با تمام ابزار به دنبال از بین بردن جامعه اسلامی از درون آنهم با تمام توان است.

وی بیان داشت: شبکه های ماهواره ای، شبکه های ارتباط جمعی، فضای مجازی و تمام امکاناتی که در اختیار دارد به دنبال تاثیر گذاری بر قلب ،دل و جان جوانان اسلامی است.

امام جمعه حاجی آباد در ادامه تصریح کرد: دشمن با ابزارهایی که در دست دارد  مسلمانان را به جان همدیگر انداخته است، در میانمار، سوریه، عراق و فلسطین و غیره…هر روز تعداد زیادی مسلمان کشته می شوند، توان متمرکزی که باید در اختیاراهداف  جامعه اسلامی باشد ولی در میدان مبارزه خودی به کار گرفته شده است.

مختاری بیان داشت: دشمن در بین مسلمانان تفرقه و مسلمانان را به جان همدیگر انداخته است.

وی علاج درد جامعه اسلامی را در معنویتی که در حج  وجود دارد دانست و افزود: اگر معنویت به جامعه اسلامی برگردد و تهدیدات نرم دشمن دیگر نمی تواند خللی در جوامع اسلامی به وجود آورد و حج باید بستر اتحاد وحدت همدلی برادری باشد.

مختاری حج را کانون وحدت دانست و افزود: حج باید وحدت را به جامعه اسلامی برگردانند و مبارزه با صهیونیسم بین الملل

وظیفه نخبگان و روسای جامعه اسلامی است نخبگان جامعه اسلامی با ایجاد وحدت و جلوگیری از جنگهای داخلی دوم آگاه سازی ملت ها از برنامه های صهیونسیم جلو نابودی جامعه اسلامی را باید بگیرند.

امام جمعه حاجی آباد، متقوف سازی فجایع که در میانمار حمایت از مردم فلسطین وظیفه همه مردم مسلمان جوامع اسلامی دانست و تصریح کرد:مردم جامعه اسلامی باید مطالبه گر باشند و نخبگان و روسای جامعه اسلامی باید از دولت هایشان بخواهند اگر مردم بخواهند انها همراهی می کنند وحدت و همدلی باید در کشورهای اسلامی شکل بگیرد.

مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای مسلح آفزود: خط دفاع از موجودیت کشور اسلامی ما شما نیروهای مسلح هستید ، نقش نیروی انسانی در بخش های مختلف جامعه ونیروهای مسلح یک نقش بی بدیل است باید با کار و تلاش بی وقفه استعدادهای نیروی انسانی را در بین نیروهای مسلح  و دیگر بخش های جامعه شکوفا کرد.

وی افزود: برای حل مشکلات امروز و آینده کشور و بیمه کردن کشور به کارگیری نیروهای توانمند غیور و با تدبیر جوان انقلابی است، اشتباه این است که کسی در مجموعه ای بخواهد نیروهای انقلابی را کنار بگذارد .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65091

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.