مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه حاصل تلاش یک سال تحصیلی فعالیت در امتحانات به ثمر می نشینداظهار داشت  : لازم است عوامل برگزاری امتحانات نهائی ضمن رعایت قوانین و مقررات و طبق آئین نامه امتحانات محیطی آرام و به دور از هرگونه پارازیت برای داوطلبان فراهم نمایند به گزارش پیارم ...
مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه حاصل تلاش یک سال تحصیلی فعالیت در امتحانات به ثمر می نشینداظهار داشت  : لازم است عوامل برگزاری امتحانات نهائی ضمن رعایت قوانین و مقررات و طبق آئین نامه امتحانات محیطی آرام و به دور از هرگونه پارازیت برای داوطلبان فراهم نمایند

به گزارش پیارم  شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری گفت : زحمات تلاش های یک سال تحصیلی مجموعه آموزش و پرورش و بخصوص دانش آموزان در امتحانات به ثمر می نشیند.

وی بیان داشت : فراهم نمودن محیطی آرام ، سالم و به دور از استرس و اضطراب  در حوزه امتحانی نقش ارزشمند و مهمی در موفقیت دانش آموزان دارد.سالاری تصریح نمود: لازم است عوامل برگزاری امتحانات نهائی ضمن رعایت قوانین و مقررات و طبق آئین نامه امتحانات محیطی آرام و به دور از هرگونه پارازیت برای داوطلبان فراهم نمایند.

این مقام مسئول افزود : میزان موفقیت و قبولی دانش آموزان در امتحانات نهایی بیانگر موفقیت آموزش و پرورش در عرصه آموزشی و پرورشی می باشد لذا می طلبد عوامل برگزاری امتحانات نسبت به برگزاری امتحاناتی سالم و آرام عنایت ویزه ای داشته باشند.

نشست توجیهی عوامل برگزاری امتحانات نهائی خرداد ماه با حضور مدیر آموزش و پرورش ،معاون آموزشی و عوامل برگزاری امتحانات در محل سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش برگزارشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54786

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.