حاجی‌آباد یکی از شهرهای شمالی استان هرمزگان که دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بکر و به طوری که سالانه میلیون ها نفر گردشگر برای گذراندن اوقات فراغت به خصوص  تابستان خود به این شهرستان سفر می کنند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حاجی آباد تابستان های گرم و خشک و زمستان های نسبتا سردی ...

حاجی‌آباد یکی از شهرهای شمالی استان هرمزگان که دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بکر و به طوری که سالانه میلیون ها نفر گردشگر برای گذراندن اوقات فراغت به خصوص  تابستان خود به این شهرستان سفر می کنند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حاجی آباد تابستان های گرم و خشک و زمستان های نسبتا سردی دارد، البته دوره گرما در حاجی آباد به دلیل نزدیکی به استان کرمان نسبت به بقیه شهرهای هرمزگان کمتر است.

آبشار زیبا و بکر طبیعی روستای تزرج یکی از جاذبه های بکر گردشگری می باشد که روزانه گردشگران زیادی در آنجا بسر می برند و در کنار آبشار درختان نخل سر سبز سر به فلک کشیده زیبایی اطارف آبشار را دیدنی تر کرده است.

چشمه سبز پوشان برغنی یکی از بزرگترین چشمه های استان هرمزگان می باشد که یک فضای گردشی بسیار زیبا که گردشگران برای شنا به این روستا سفر می کنند و بیشتر گردشگران چشمه سبزپوشان را برای سفرهای فصل تابستان در نظر می گیرند و اوقات خوشی را در کنار خانواده در کنار این چشمه می گذرانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68103

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.