فرماندار حاجی آباد از آمادگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی در ایام نوروز و میزبانی از مسافران خبر داد. به گزارش پیارم، حمید جهانگیری،فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تسلیت ایام فاطمیه  با اشاره به ایام تعطیلات نوروز گفت:شهرستان پیشانی شمالی ورودی استان و ما معرف هرمزگان است لذا باید تمام امکانات شهرستان برای رفاه حال ...

فرماندار حاجی آباد از آمادگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی در ایام نوروز و میزبانی از مسافران خبر داد.

به گزارش پیارم، حمید جهانگیری،فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تسلیت ایام فاطمیه  با اشاره به ایام تعطیلات نوروز گفت:شهرستان پیشانی شمالی ورودی استان و ما معرف هرمزگان است لذا باید تمام امکانات شهرستان برای رفاه حال مهمانان عزیز نوروزی در نظر گرفته و بازاریان در این ایام رعایت انصاف را داشته باشند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد افزود: حاجی آباد  دروازه ورود به خلیج فارس و اولین شهرستان استان است که از مهمانان نوروزی استقبال می کند و بیش از ۸۰ درصد هموطنان عزیز که قصد سفر به بندرعباس و جزائر  را دارند از این گذر گاه عبور می کنند.

وی اظهار کرد: آمادگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی در این ایام و در طول ۱۸۰ کیلومتری حوزه استحفاظی اصلی شهرستان حدود چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای ،شش پایگاه اورژانس، فوریتهای پزشکی، دو ایستگاه پلیس مستقر شده اند تا در صورت لزوم به کمک مردم عزیز بشتابند.

جهانگیری تصریح کرد: جهت رفاه حال هموطنان و اسکان این عزیزان ۲۴مدرسه ۱۹۰ کلاس درس آماده پذیرایی و اسکان مسافرین می باشد همچنین شش حسینیه و مسجد بین راهی نیز آمادگی استقبال از مسافرین شریف را دارند.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت عمومی در مسیر جاده ها و مکانهای اسکان توسط دستگاهای انتظامی و کنترل بازارنظارت و بازرسی توسط بهداشت و دستگاهای متولی صورت می گیرد؛گفت:  شناسایی نقاط حادثه خیز ، نصب علام هشدار دهنده در طول مسیرها از اقدامات انجام شده در شهرستان می باشد.

فرماندارحاجی آباد یادآور شد:در پایگاه های ایجاد شده، صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان در ایام نوروز معرفی خواهند شد.

وی گفت:  تابلوهای راهنمایی در مسیر جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان برای هدایت مسافران نصب شده است.

رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان افزود: با چاپ اقلام تبلیغاتی همچون بنر و بروشور به معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان به مسافران ورودی در ایام نوروز خواهیم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام تبلیغاتی در مسیرهای ورودی و خروجی شهرها و بخش های شهرستان حاجی آباد نصب و توزیع شده است.

فرماندار حاجی آباد گفت: ۱۲ پایگاه های امداد و نجات جاده ای، اورژانس و فوریت های پزشکی در این شهرستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

آبشار تزرج و چشمه سبزپوشان برغنی، دههنه میمند فارغان و روستای زیبای بخوان در شهر فارغان از مکان های تفریحی شلوغ در ایام نوروز در شهرستان حاجی آباد هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67582

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.