امام جمعه شهرستان حاجی آباد جوان ایرانی را جوانی با شور و نشاط ،استقلال طلب و آرمانخواه دانسته و بیان داشت : لازم نیست به جوان رشید ایرانی توصیه نمائیم  و بگوئیم که بیاید پای صندوق رای.   به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حجت الاسلام والمسلمین مختاری بیان داشت : از آنجائیکه جوان رشید ایرانی ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد جوان ایرانی را جوانی با شور و نشاط ،استقلال طلب و آرمانخواه دانسته و بیان داشت : لازم نیست به جوان رشید ایرانی توصیه نمائیم  و بگوئیم که بیاید پای صندوق رای.

 

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حجت الاسلام والمسلمین مختاری بیان داشت : از آنجائیکه جوان رشید ایرانی باشورو نشاط،استقلال طلب و آرمانخواه است نیازی نسیت که به آنان توصیه نمائیم که به پای صندوق های رای بیاید.

وی بیان داشت : جوان ایرانی با شناختی که دارد،با علاقه ای که به پیشرفت کشورش دارد و با حس قوی ارمانخواهی و برای استقلال کشور و در راستای کوبیدن مشت آهنین بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام در پای صندوق رای حاضر شده  و و با رای خود در روز ۲۹ اردیبهشت حماسه ای به بزرگی عظمت و اقتدار ایران اسلامی خلق خواهند نمود

 

امام جمعه خطاب به دانش آموزان رای اولی حاضر در همایش گفت : انتخابات  یک امر مهم و خطیر بوده و لازم است  دادن رای و انتخاب یک فرد با آگاهی کامل و به دور از مسائل سلیقه ای و قبیله ای صورت پذیرد تا دین خود را به تمامی کسانی که در این راه جان خود را نثار کرده اند ادا نمائیم .

مختاری خاطرنشان کرد : امروز بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم مهمترین خواسته تمامی اقشار جامعه بوده و لازم است کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در این خصوص برنامه جامع و کاملی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد از دیگر سخنرانان در این مراسم همایش رای اولی ها را جشن تکلیف بلوغ سیاسی توصیف نموده و اظهار داشت : همچنانکه با شروع سن تکلیف انجام فرائض دینی واجب می شود با ورود به سن رای دادن تکلیف سیاسی نیز بر جوانان این مرز وبوم واجب می شود.

حسین اسماعیلی یادآور شد : ۲۹اردیبهشت روز اولین انتخاب شما برای سپردن اداره ی چهارساله ی  کشور به دست یک شخص است لذا باید با  تحقیق و بررسی و دقت شخصی توانمند و با تدبیر را انتخاب نمائیم .

 

همایش رای اولی ها با حضور امام جمعه شهرستان حاجی آباد ، مدیر اموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش آموزی در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62355

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.