امام جمعه موقت حاجی آباد با بیان اینکه امروز جنگ در جبهه فرهنگی است، بیان داشت: فضای مجازی امروز آسیب‌های جدی را بر خانواده‌ها ایجاد کرده است و چرا مسؤولان امر برای جلوگیری از این پدیده‌ای که غرب برای فروپاشی بنیان خانواده تدارک دیده است. به گزارش پیارم پیارم  حاجی آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین مختار صادقی ظهر ...

امام جمعه موقت حاجی آباد با بیان اینکه امروز جنگ در جبهه فرهنگی است، بیان داشت: فضای مجازی امروز آسیب‌های جدی را بر خانواده‌ها ایجاد کرده است و چرا مسؤولان امر برای جلوگیری از این پدیده‌ای که غرب برای فروپاشی بنیان خانواده تدارک دیده است.

به گزارش پیارم پیارم  حاجی آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین مختار صادقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: زهرای اطهر(س) خطاب به شیعیان فرمودند؛ اگر آن وظایفی که ما برای شما ترسیمم کردیم به نحو عالی انجام دهید بی‌شک ازز شیعیان واقعی خاندان اهل بیت(ع) خواهید بود.

وی ادامه داد: اگر مسیر این راه عوض نمی‌شد و مولا را سال‌های متمادی خانه‌نشین نمی‌کردند و می‌گذاشتند در رأس حکومت قرار گیرد، سرنوشت بشریت به گونه‌های دیگر رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت حاجی آباد بر الگوپذیری جامعه از سیره حضرت فاطمه اطهر(س) تأکید کرد و گفت: اگر بخواهیم سیره زندگی زهرا(س) را در جامعه نهادینه کنیم بخش اعظمی از این مسؤولیت، به عهده خواهران است و مابقی برادران عهده‌دار هستند و حضرت فاطمه(س) حتی بعد از وفاتشان نگران بودند که مبادا بدنش بر روی تابوت پیدا باشد و حساسیت و اهمیت ویژه‌ای هم در خصوص حجاب در طول دوران زندگی و هم بعد از آن داشتند.

وی ادامه داد: بایستی خواهران در همه زمینه‌ها ازجمله همسرداری، رعایت نکات اخلاقی در منزل، درس عبادت، اخلاص، نحوه رفتار با نامحرم و غیره، فاطمه(س) را الگو قرار دهند و اگر زندگی انسان‌ها رنگ و بوی فاطمی به خود گرفت هم دنیا و هم آخرتش آباد می‌شود.

صادقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از فلسطین به نکات مهمی اشاره فرمودند و افزود: از حمایت سیاسی این ملت غافل نشویم این وظیفه الهی و انسانی است که هر گوشه‌ای از این عالم ندای مظلومی بلند بشود بر هر مسلمانی واجب است که پاسخ دهد.

امام جمعه موقت حاجی آباد عنوان داشت: اگرچه ادعاهایی علیه مقاومت در حال شکل‌گیری است اما رهبر معظم انقلاب با جدیت کامل فرمودند؛ اگر عده‌ای بخواهند پرچم مقاومت را زمین بگذارند بدانند که عده‌ای دیگر از دل مردم بلند خواهند شد و این پرچم را برمی‌دارند و آنچه در مقابل صالحین جوابگو خواهد بود ایستادگی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه هر کجای دنیا در مقابل ظالم وقتی ایستادگی وجود داشته باشد طرف مقابل جواب سختی را دریافت کرده هر جا حس تعامل پیش آمده منجر به شکست شده است، افزود: در مساله هسته‌ای اگر مقاومت می‌کردیم و به سمت و سوی مذاکره نمی‌رفتیم عزتمان بیشتر پا برجا بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شاعران فرمودند؛ نبی مکرم اسلام(ص) نیز در مقابل ظلم و ظالم حساست به خرج می‌دادند و مقاومت می‌کردند.

صادقی با بیان اینکه امروز جنگ در جبهه فرهنگی است، بیان داشت: فضای مجازی امروز آسیب‌های جدی را بر خانواده‌ها ایجاد کرده است و چرا مسؤولان امر برای جلوگیری از این پدیده‌ای که غرب برای فروپاشی بنیان خانواده تدارک دیده است کاری انجام نمی‌دهند و این امر مورد تأکیدات موکد رهبر انقلاب است و آنقدر اهمیت دارد که رهبری احساس نگرانی می‌کنند و می‌فرمایند؛ اگر رهبر نبودم خودم مسؤول پیگیر فضای مجازی می‌شدم و احساس تکلیف می‌کردم و مسؤولین باید این مسأله مهم و حیاتی را مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61190

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.