مدیر کمیته امداد حاجی آباد گفت : در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و۱۹۲میلیون و ۶۲۴هزار ریال از صندوقهای صدقه جمع آوری شد. به گزارش پیارم ؛ مسیح الله مرادی مدیر کمیته امداد حاجی آباد گفت : صدقه دادن در اسلام اهمیت زیادی دارد و بر آن تاکید ویژه ای شده است و پرداخت صدقه ثواب و ...

مدیر کمیته امداد حاجی آباد گفت : در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و۱۹۲میلیون و ۶۲۴هزار ریال از صندوقهای صدقه جمع آوری شد.

به گزارش پیارم ؛ مسیح الله مرادی مدیر کمیته امداد حاجی آباد گفت : صدقه دادن در اسلام اهمیت زیادی دارد و بر آن تاکید ویژه ای شده است و پرداخت صدقه ثواب و برکات دنیوی واخروی زیادی را برای صدقه دهنده به همراه دارد.

وی به آثار پرداخت صدقه درجامعه اشاره کرد و افزود:پرداخت صدقه در راستای مشکلات معیشتی،جهیزیه،درمان و …می تواند آسایش و رفاه نسبی را برای محرومان و نیازمندان جامعه فراهم کند و غبار محرومیت را از چهره مستضعفین بزداید.

مدیر کمیته امداد حاجی آباد به مبالغ جمع آوری شده از صندوق صدقات اشاره کرد و اظهار داشت:در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و۱۹۲میلیون و ۶۲۴هزار ریال از صندوقهای صدقه جمع آوری شد.

این مسئول در ادامه از راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه در این شهرستان خبر داد و افزود:شهروندان می توانند با شماره گیری#۰۷۶۶*۸۸۷۷*کمکهای خیر خواهانه خود را از طریق تلفن همراه به نیازمندان پرداخت کنند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54837

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.