اولین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری سال۹۶شهرستان حاجی آباد با حضور خ فرماندار،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاههای اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید. به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار حاجی آباد در جلسه کمیته اشتغال با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی:تولید – اشتغال» از سوی رهبر ...

اولین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گذاری سال۹۶شهرستان حاجی آباد با حضور خ فرماندار،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مدیران دستگاههای اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش پیارم حاجی آباد، فرماندار حاجی آباد در جلسه کمیته اشتغال با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی:تولید – اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب، بر برنامه ریزی و تلاش همه دستگاه ها و نهادها برای تحقق این شعار تاکید کرد.
حمید جهانگیری در این نشست ضمن تأکید بر روند اجرایی پروژه های اشتغالزایی از کلیه دستگاههای اجرایی علی الخصوص بانکهای عامل خواست نهایت همکاری را با متقاضیان طرحها و پروژه های اشتغالزایی داشته باشد و در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان نهایت همکاری و تسریع در روند کار را داشته باشند.
وی ادامه داد: نباید به دلیل سخت گیری و عدم پرداخت، اعتبارات از شهرستان خارج شودو دستگاه های اجرایی و بانک ها باید به یکدیگر همکاری کنند.
جهانگیری گفت: برای حفظ و ابجاد اشتغال باید با برنامه ریزی اصولی وارد عمل شد.
جهانگیری برنامه ریزی برای یافتن مشاغل مورد نیاز برای جوانان را از برنامه های اصلی وزارت متبوع خود اعلام کرد و اظهار داشت : یکی از تمهیدات جدی در این خصوص ارتقاء سطح طبقاتی و از بین رفتن فقر اقتصادی در نسل آینده و کارآموزی به صورت تخصصی است .
جهانگیری با اشاره به موقعیت شهرستان حاجی آباد بیان کرد: شهرستان حاجی آباد دارای معادن فراوان ، ظرفیت گردشگری ، کشاورزی و خرمای پیارم می باشد که اگر زمینه ورود سرمایه گذاران را در این زمینه ها فراهم شود اشتغال ایجاد می شود همه اینها با برنامه ریزی قابل اجرا است.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61877

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.