جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان حاجی آباد با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. ...

به گزارش پیارم حاجی اباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان اظهار کرد:با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد ورودی استان هرمزگان می باشد و تمامی مسافرانی که قصد سفر به استان هرمزگان را دارند باید از این شهرستان عبور کنند، همواره در ایام نوروز میزبان بسیاری از هموطنان می باشد تمام واحدهای سازمان در این مدت با تعامل و همکاری خاطره خوشی را برای مسافرین نوروزی رقم بزنند.
فرماندار حاجی آباد با اعلام آمادگی برای میزبانی از مسافران در تعطیلات سال نو، خاطر نشان کرد؛ با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی شهرداری، مردم میهمان نواز حاجی آباد، میهمانان نوروزی را در این شادی یاری وهمراهی می کنند.
جهانگیری افزود: کلیه دستگاه های عضو این ستاد در امور مختلف اعم از خدمات جاده ای، بهداشت و سلامت، اسکان و امنیت با ھماھنگی با این ستاد موظف هستند تا در راستای ارائه خدمات به مسافران اوقات خوشی را برای هموطنان به ارمغان بیاورند.
وی بیان داشت: در راستای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان حاجی آباد می توان با شناساندن و معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کرد.
فرماندار حاجی آباد گفت: آبشار زیبای روستای تزرج، دهنه میمند و بخوان ، تیدر، چشمه سبز پوشان ،آبگرم معدنوئیه، قلعه تاریخی حاجی آباد، امامزاده سید محمد(ع) و ۲۰ اثر تاریخی دیگر از جمله جاذبه های تفریحی و گردشگری شهرستان حاجی آباد است.
جهانگیری افزود: : نصب بنر، توزیع بروشور، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در پارک خلیج فارس در ورودی شهر از جمله برنامه های ایام نوروز است.
وی خاطر نشان کرد: ۲۲ مدرسه در سطح شهرستان و ۲ مدرسه در روستاهای اطراف برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در شهر ستان حاجی آباد در نظر گرفته شده است.
فرماندار با اشاره به اینکه شهرستان حاجی آباد در یک موقعیت استراتژیک قرار دارد و مسیر تردد بسیاری از مسافران نورزوی است، خاطر نشان کرد: یک تیزر تبلیغاتی جهت معرفی این شهرستان و باتوجه به پتانسیل گردشگری این منطقه باید کاری کنیم تا با ایجاد فضای شاد وسالم و امن برای مسافران موجبات رضایت آنان را فراهم کنیم تا از نظر اقتصادی منافع بیشتری را داشته باشند و این امر با برنامه ریزیهای دقیق امکان پذیر میشود.
جهانگیری بابیان اینکه در نوروز پیش رو نیز با آمادگی کامل ، شهر را برای استقبال از بهار آماده خواهیم کرد، گفت: رنگ آمیزی جداول خیابانها، هماهنگی جهت تعمیر و تکمیل مبلمان پارکها، تمیزکردن و لایروبی جوی ها، هرس درختان و گل کاری، روشنایی، تجهیز سرویس های بهداشتی، کف پوش وسایل بازی، تجهیز نمازخانه ها و آبخوری ها، همچنین پاکسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و شست و شو و تعمیر تابلوهای ورودی شهر، خط کشی سطح شهر، تعریف مسیرهای گردشگری ، نورپردازی درختان و ساخت المانهای نوروزی، اولویت است.
وی همچنین عنوان کرد : واحدهای عمران، خدمات شهری، زیباسازی ، تاسیسات و روابط عمومی که پیشانی کار ستاد تسهیلات نوروزی هستند باید با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

فرماندار با اشاره به کیلومتر ۶۰ جاده حاجی آباد به سیرجان گفت: با پیگیری های انجام شده تا ۲۰ اسفند باند رفت و برگشت دو بانده می شوند و مشکل ترانشه نیز تا حدودی برطرف شده است.
در پایان این جلسه هر یک از اعضای ستاد تسهیلات نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را جهت خدمات رسانی مطلوب در راستای زیباسازی شهر و خدمات رسانی بهینه در ایام تعطیلات نوروز به مسافران عزیز و شهروندان شریف ارائه دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67203

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.