جلسه ستاد احیاامربه معروف ونهی ازمنکر باحضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار ودیگر اعضا ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد ،  حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: اگر همه ما در راستای اجرای فرضیه امر به ...

 

جلسه ستاد احیاامربه معروف ونهی ازمنکر باحضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار ودیگر اعضا ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد ،  حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: اگر همه ما در راستای اجرای فرضیه امر به معروف ونهی ازمنکر سیره و روش حضرت فاطمه (س) را سر لوحه کار خود قرار دهیم  در این زمینه موفق خواهیم شد حضرت فاطمه (س) به پنچ واجب الهی همیشه تاکید داشتند که یکی از آن واجبات امربه معروف و نهی از منکر بود ما هم نیز با الگوپذیری از ایشان می توانیم با اجرایی نمودن  این فریضه الهی از  بروزمنکرات وآسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری نماییم.

مختاری همچنین همچنین پرداختن به  فریضه  امربه معروف ونهی ازمنکر راوظیفه شرعی هر  شخص اعلام کرد و افزود: کلیه دستگاهها باید  جهت تحقق اهداف این ستاد  در شهرستان ،  نهایت تعامل وهمکاری را داشته باشند.

حجت الاسلام مختاری  بیان توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه  را در گرو عمل به این فریضه شرعی دانست و گفت: توجه و احساس مسئولیت کردن نسبت به تحقق این دو فریضه مهم الهی سبب مصون ماندن از آسیب های فرهنگی، اعتقادی نظام به ویژه نسل جوان که دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آنان را نشانه رفته اند خواهد شد.

وی تقویت روحیه معنوی افراد جامعه را عامل بازدارنده در ارتکاب به جرم دانست و تصریح کرد: استفاده از قوه قهریه در مبارزه با فساد و بی حجابی در جامعه کارساز نبوده و در این زمینه فرهنگ سازی لازم باید صورت گیرد.

مختاری ضرورت بکارگیری امکانات و بسیج همکانی برای برون رفت از مشکلات فرهنگی را خواستار شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان حاجی آباد نیز با ارائه گزارشی در خصوص برنامه های امربه معروف و نهی از منکر از برگزاری همایش امربه معروف در تاریخ ۱۸ اسفند ماه خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61266

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.