مدیر کل ستاد دیه استان هرمزگان گفت: جشن گلریزان در شهرستان حاجی آباد با هدف جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور جمعی از خیران، مسوولان و مردم منطقه  در سالن فرمانداری حاجی آباد برگزار شد . به گزارش پیارم حاجی آباد، مرادی نژاد مدیر کل ستاد ...

مدیر کل ستاد دیه استان هرمزگان گفت: جشن گلریزان در شهرستان حاجی آباد با هدف جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور جمعی از خیران، مسوولان و مردم منطقه  در سالن فرمانداری حاجی آباد برگزار شد .

به گزارش پیارم حاجی آباد، مرادی نژاد مدیر کل ستاد دیه استان هرمزگان در جشن گلریزان شهرستان حاجی آباد  با اشاره به اینکه مردم در برابر آسیب های اجتماعی مسئول هستند، افزود: می توان با کمک های مردمی برای افرادی که به اتهام جرایم غیرعمد زندانی هستند، زمینه آزادی آنها را فراهم کرد.

مرادی نژاد افزود: تمام آحاد جامعه نسبت به زندانیان جرایم غیرعمد مسئول هستند و همه باید در این راستا قدم بردارند.

وی بیان داشت در هرشهرستانی که جشن گلریزان برگزار می شود مبلغ جمع آوری شده و معادل همان مبلغ جمع شده ستاد دیه به شهرستان جهت آزاد سازی زندانیان واریز می کند .

مدیر کل ستاد دیه استان هرمزگان تصریح کرد: سال گذشته ما هشت زندانی در حاجی آباد با همین کمک های مردمی آزاد کردیم که مبلغ بدهی آنها ۵۶۶میلیون تومان بود که ۱۶۶میلیون تحخفیف گرفتیم و ۶۶میلیون وام لاعوض پرداخت شد و ۳۳۷ میلیون تومان تحصیلات وام بدون بهره به زندانیان و کمک های مردمی پرداخت شد.

مرادی زندانیان نیازمند امسال ۱۵ نفر می باشند که ۱۳ نفر به دلیل مهریه و دو نفر محکومیت مالی در زندان بسر می برند و چشم انتظار کمک های شما خیرین هستند.

وی تعداد زندانیان آزاد شده توسط ستاد دیه را ۲۶۵۱ نفر با بدهی ۱۳۲٫۵ میلیارد تومان اعلام کرد و سال گذشته در استان هرمزگان ۱۹۹ نفر زندانی از زندان با کمک خیرین و ستاد دیه آزاد شدند و در جشن گلریزان شب گذشته بندرعباس ۵۰۰میلیون تومان جمع آوری شد.

امام جمعه حاجی آباد گفت : هر کس گره ای از کار بنده ای از بندگان خداوند باز کند خداوند گره از کار خودش بازمی نماید.

حجت الاسلام مختاری بیان داشت: مشارکت مردم حاجی آباد در امور خیر نهادینه شده است و در کمک به همنوع از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی افزود : مددجویان جرائم غیر عمد بزه کار نیستند بلکه بدهکارانی هستند که بدلیل عدم آگاهی به قوانین روانه زندان شده اند .

امام جمعه حاجی آباد بیان داشت : مردم حاجی آباد از دیرباز اهل کمک رسانی به هم نوع خود بودند و با دید باز مسائل اجتماعی را نگاه می‌کردند.

مختاری خاطر نشان کرد: افرادی در این شهرستان هستند که طی سال پولی کنار گذاشته و برای آزادی زندانیان اختصاص می‌دهند و نمی‌خواهند کسی آنها را بشناسد خود انفاق چند مزایا دارد که اولین ان برکت در زندگی بخشش گناهان و دور شدن بلا از ما است.

همچنین رئیس دادگستری حاجی آباد گفت: جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می شود که می تواند با آزادی یک نفر از بروز آسیب اجتماعی دیگر جلوگیری کرد.

حجت الاسلام صادقی اظهار کرد: با کمک هایی که در جشن های گذشته صورت گرفت چندین نفر آزاد شدند.

وی همچنین از کمک ۵۰ میلیون ریالی مدیر عامل کارخانه بسته بندی خرما نیز در این ارتباط قدردانی کرد.

صادقی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حرکت معنوی است که با آزادی هر فرد، چندین نفر و چند خانواده شاد و گره از زندگی شان باز می شود.

وی بیان داشت:جشن گلریزان با حضور ۱۰۰ خیر حاجی آبادی برگزار شد که مبلغ جمع آوری شده  ۵۳۰میلیون ریال وجه نقد می باشد.

بر اساس این گزارش جشن گلریزان با حضور فرماندار مدیرکل ستاد دیه استان امام جمعه شهرستان و رئیس دادگستری و خیرین شهرستان همراه با ضیافت افطاری در فرمانداری حاجی آباد برگزار شد .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68073

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.