در این مراسم باشکوه مدیحه سرایی ، مولودی خوانی ، قرائت دکلمه و دلنوشته توسط فرزند شهید و همچنین سخنرانی امام جمعه ، فرماندار ورئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اهدای شاخه گل به پدران و خانواده شهدا توسط مسئولان از مهمترین برنامه های اجرا شده بود. به گزارش پیارم، در سالروز میلاد امام ...

در این مراسم باشکوه مدیحه سرایی ، مولودی خوانی ، قرائت دکلمه و دلنوشته توسط فرزند شهید و همچنین سخنرانی امام جمعه ، فرماندار ورئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اهدای شاخه گل به پدران و خانواده شهدا توسط مسئولان از مهمترین برنامه های اجرا شده بود.
به گزارش پیارم، در سالروز میلاد امام علی(ع)و گرامیداشت روز پدر، با هدف تکریم از پدران آسمانی و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از پدران معظم شهدا، همایش پدران آسمانی در محل پارک دولت با حضور امام جمعه و فرماندار، شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی اباد،  و جمعی از مسئولان و خانواده و فرزندان شهدای شهرستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه مدیحه سرایی، مولودی خوانی، قرائت دکلمه و دلنوشته توسط فرزند شهید و همچنین سخنرانی امام جمعه،  فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اهدای شاخه گل به پدران و خانواده شهدا توسط مسئولان از مهمترین برنامه های اجرا شده بود.

در پایان از پداران شهدا تجلیل به عمل آمد واین مراسم با همکاری ناجا، سپاه و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آباد برگزار شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69369

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.