همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور مسئولین در حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم ، حجت الاسلام موئینه استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به فضایل و شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: میلاد حضرت فاطمه (س) باعث شد مهر باطل ...

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور مسئولین در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم ، حجت الاسلام موئینه استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم به فضایل و شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: میلاد حضرت فاطمه (س) باعث شد مهر باطل بر همه جهالت ها و یاوه گویی هایی مشرکان و دشمنان پیامبر اسلام (ص) زده شود.

حجت الاسلام موئینه افزود: این شخصیت والا چراغ هدایت همه انسان ها اعم از زن و مرد بوده و سرمشقی برای همه آنها به منظور رسیدن به اهداف والای انسانی است.
وی زنان و دختران مسلمان را به پیروی از خصوصیات اخلاقی و رفتاری حضرت فاطمه (س) فراخواند و تاکید کرد: راه رستگاری زنان مسلمان شناخت دقیق این خصوصیات و بکارگیری آنها در زندگی شخصی و اجتماعی خودشان است.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: برخورداری زنان در جوامع اسلامی از جایگاه ممتاز و ارزنده و حفظ حجاب و عفاف از برکت های فرهنگ ناب اسلامی بوده که این قشر باید قدردان آن باشد.
وی با اشاره به توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان، زنان جامعه اسلامی را به کسب معرفت و بهره گیری بیشتر از سیره و منش دختر گرامی پیامبر اسلام (ص) برای رسیدن به کمال و وارستگی دعوت کرد.

در ادامه این مراسم برنامه مولودی خوانی، طنز، قرائت شعر و مقاله اجرا شد و در پایان از ۲۰ بانوان حاجی آبادی که اسمشان فاطمه و زهرا بود با هدایایی تجلیل شد.

این جشن بزرگ از ، جامعه زنان سپاه این شهرستان، با حضور جمعی از مسئولان و بانوان حاجی آبادی در حرم امامزادگان سید محمد و سید نظام الدین (ع) برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61521

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.