در شب میلاد امام زمان و روز جهانی کارگر مراسم امتنان از کارگران نمونه و کارآفرینان برتر شهرستان حاجی‌آباد برگزار گردید. به گزارش پیارم شهرستان حاجی‌آباد ،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در مراسم هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه کارگران از مهره های کلیدی تولید در کشور هستند افزود: باید برای حل مشکلات ...

در شب میلاد امام زمان و روز جهانی کارگر مراسم امتنان از کارگران نمونه و کارآفرینان برتر شهرستان حاجی‌آباد برگزار گردید.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی‌آباد ،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در مراسم هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه کارگران از مهره های کلیدی تولید در کشور هستند افزود: باید برای حل مشکلات معیشتی کارگران برنامه داشته باشیم و به فکر رفاه کارگر و سلامتی وی باشیم.

حمید جهانگیری کارگران را نگه‌دارندگان اصلی‌ترین ستون اقتصاد مملکت دانست و اضافه کرد: این قشر قبل از هر چیز ستون ایجاد رفاه برای آحاد مردم هستند.

جهانگیری با اشاره به ظرفیت های عظیم کشاورزی و گردشگری حاجی آباد اظهار کرد: از این پتانسیل های شهرستان باید در جهت توسعه و رشد منطقه و حل معضل بیکاری جوانان استفاده شود.

وی کارگران را نگه‌دارندگان اصلی‌ترین ستون اقتصاد مملکت دانست و اضافه کرد: این قشر قبل از هر چیز ستون ایجاد رفاه برای آحاد مردم هستند.

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: مسئولان شهرستان کامیاران از سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری که منجر به تولید و اشتغال برای بیکاران شهرستان شود حمایت می کنند.

جهانگیری را منجر به قطع وابستگی به کشورهای خارجی دانست و افزود: کارگران که پیشروان عرصه تولید هستند نقش بسزایی در این امر دارند و باید در تولید خلاقیت و نوآوری را در اولویت قرار دهند.

به گفته او اگر مشکل بیکاری در کشور حل شود شاهد برخی از ناهنجاری ها که در اثر بیکاری به وجود می آید نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است اظهار کرد: در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دوچندان خواهد گرفت

در این مراسم که با حضور جناب آقای جهانگیری فرماندار محترم شهرستان و جمع کثیری از شهروندان همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد از زحمات تعداد ۱۴۴ نفر از کارگران نمونه ، تعداد ۱۲ نفر از کارآفرینان و ۲ نفر از زنان سرپرست خانوار شهرستان و همچنین مدیران دستگاههای متولی اشتغال و بانکهای عامل با اهدا لوح تقدیر تشکر و قدردانی به عمل آمد.
لازم به ذکر است این مراسم با جشن میلاد امام زمان  و پخش موسیقی همراه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67841

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.