به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی اباد جشن بزرگداشت روز جانباز در سالن مدرسه نمونه دولتی فاطمه الزهرا این شهر برگزار شد. به گزارش پیارم، همزمان با سالروز تولد بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی اباد جشن بزرگداشت روز جانباز در محل ...

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی اباد جشن بزرگداشت روز جانباز در سالن مدرسه نمونه دولتی فاطمه الزهرا این شهر برگزار شد.

به گزارش پیارم، همزمان با سالروز تولد بزرگ جانباز دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع)، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی اباد جشن بزرگداشت روز جانباز در محل ر سالن مدرسه نمونه دولتی فاطمه الزهرا این شهر  با  حضور مدیر کل امور ایثارگران استان نمایندگان مجلس و مسئولین شهرستان برگزار شد.

صادقی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی اباد در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حضار اظهارکرد: این جشن باشکوه به مناسبت بزرگداشت مقام والای حضرت ابوالفضل(ع) سرور و سالار همه جانبازان و اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امروز خدمت به جانبازان عزیز باید سرلوحه کار آحاد جامعه قرار گرفته و همه مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

اصادقی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی آبادبا اجرای طرح مراجعه معکوس و سرکشی از جانبازان معزز و خانواده های محترم آنان در طول سال، به رفع مسائل و مشکلات این عزیزان و ایفای وظیفه ذاتی خود در خدمت به این بندگان شایسته خدا که به حق شهیدان زنده لقب گرفته اند، می پردازد.

گفتنی است؛ احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی استان و فرماندار شهرستان سخنرانان ویژه این مراسم بودند.

این مراسم با اجرای موسیقی ، اهدای جایزه به دارندگان اسامی مبارک عباس و ابوالفضل و تجلیل از جانبازان شهرستان ادامه یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67740

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.