شب گذشته یک تیم چهارنفره از اشرار مسلح در کوههای اطراف رودان توسط مامورین استان هرمزگان متلاشی گردید. به گزارش پیارم؛ به نقل از رودان نیوز ؛شب گذشته خبری مبنی بر انهدام گروهک تروریستی داعش در کوههای اطراف رودان منتشر شد که بلافاصله با تکذیبه پلیس هرمزگان همراه شد. بنا بر گزارشهای مردمی حدود ساعت ۲۰:۴۷ ...

شب گذشته یک تیم چهارنفره از اشرار مسلح در کوههای اطراف رودان توسط مامورین استان هرمزگان متلاشی گردید.

جزئیات هلاکت اشرار مسلح با پرچم داعش در رودان+تصاویر

به گزارش پیارم؛ به نقل از رودان نیوز ؛شب گذشته خبری مبنی بر انهدام گروهک تروریستی داعش در کوههای اطراف رودان منتشر شد که بلافاصله با تکذیبه پلیس هرمزگان همراه شد.

بنا بر گزارشهای مردمی حدود ساعت ۲۰:۴۷  یک تیم تروریستی چهارنفره که در کوههای اطراف رودان به سمت میناب در حرکت بودند، توسط مامورین پاسگاه فاریاب شهرستان رودان متلاشی گردید و طبق اظهارات منبع آگاه، پرچم داعش ونارنجک از اقلامی بود که این گروه با خود همراه داشته اند.

تکذیب دستگیری و درگیری با عناصر داعش در رودان

انتشار این خبر موجی از تکذیبه ها را در فضای مجازی به همراه داشت به نحوی که مردم دچار حیرت و سردرگمی شده بودند.

سرهنگ شریفی،معاون فرماندهی انتظامی هرمزگان افزود:این درگیری ، با اشرار سابقه دار و شناخته شده منطقه بوده که هیچگونه ارتباط یا فعالیت تروریستی نداشته اند.

وی تصریح کرد:این باند اشرار که از مدتها قبل تحت تعقیب بودند با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی شناسایی شدند.
شریفی تاکید کرد:هیچ یک از اخبار منتشر شده مبنی بر کشف جلیقه انتحاری یا استفاده از وسایل خاص گروههای تروریستی از این باند درست نبوده و اسلحه و ادوات کشف شده ، سلاح های معمول مورد استفاده اشرار است.

از رسانه ها و کسانی که به هر نحو در فضای مجازی فعالیت دارند خواست با توجه به ویژگی ها و حساسیت های زمانی ، از درج و انتشار اخبار بی پایه و نادرست به شدت پرهیز کنند.

شریفی همچنین به مردم توصیه کرد:به شایعه ها توجه نکنند و اخبار را تنها از منابع اصلی و رسمی مورد تایید ، دریافت کنند.

 

معاون فرماندهی انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد:جزییات فعالیت این باند و عملیات انهدام آنها به زودی منتشر خواهد شد.

انهدام اشرار مسلح با پرچم داعش

پس از انتشار تکذیبه های مکرر خبر انهدام عناصر داعش در هرمزگان صبح امروز با انتشار خبری از سوی فرمانده نیروی انتظامی  هلاکت ۴ نفر از اشرار مسلح با سلاح های جنگی، مواد منفجره و پرچم داعش در هرمزگان تایید شد.

سردار ملکی در گفتگو با رودان نیوز  اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی بر تحرک گروه اشرار مسلح در بخش‌های شرقی استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
وی گفت: با اجرای طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی و شناسایی فنی و پیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد،عصر روز گذشته ماموران پلیس در کوههای اطراف شهرستان رودان با تیم ۴ نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه همه آنان را به هلاکت رساندند.

ملکی ادامه داد:در بازرسی از این افراد کشته شده تعداد ۴ قبضه اسلحه جنگی،۱۱۲ فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف گردید.

وی خاطر نشان کرد: هویت دو نفر از این اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده و هویت افراد دیگر در دست بررسی می باشد.

 

انتهای پیام/

  • یزیزی
  • 3

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62769

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.