توسعه وشکوفایی منطقه آزاد قشم آرزوی هر شهروند قشمی نسل امروز و فردا می باشد که برای تحقق این هدف تلاش هرشهروند بومی وغیر بومی قشم صحه صدر وهمدلی وهمکاری دلسوزانه مسوولین سازمان را می طلبد . به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از قشم آزاد، یکی از شهروندان ...

توسعه وشکوفایی منطقه آزاد قشم آرزوی هر شهروند قشمی نسل امروز و فردا می باشد که برای تحقق این هدف تلاش هرشهروند بومی وغیر بومی قشم صحه صدر وهمدلی وهمکاری دلسوزانه مسوولین سازمان را می طلبد .

yad

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از قشم آزاد، یکی از شهروندان جزیره قشم در یادداشتی خطاب به مسئولین شهرستان نوشت:قشم بزرگترین جزیره ایرانی ازنظر موقعیت جغرافیایی است وازقدیم به داشتن ارتباط بازرگانی با کشورهای همجوار عربی شهرت دارد.

هر شهروند قشمی اگر برای ایجاد ارتباط وتلاش برای حضور یک فرد یا گروه سرمایه گذار ایرانی و قشمی وقت صرف نماید فقط بخاطر فرزندان این مرز وبوم ازمعضل بیکاری رهایی یابند، این جزیره با نعمتهای خدادادی ، بستر مناسب ودسترسی به منابع موردنیاز توسعه صنعتی در آینده خواهیم بود.

البته سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدن به قشم صنعتی ، تجاری، توریستی بایستی بیشتر با برنامه ریزی دقیق تر با گماردن مدیران مجرب و دلسوز وآشنا به کاستیها و فرهنگ و ارتباط اجتماعی جزیره قشم گامهای موثر تری بردارد .

یکی از ارکان اساسی جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی برای حضور وسرمایه گذاری طرحهای مختلف کوچک وبزرگ در منطقه آزاد قشم ، اطلاع رسانی دقیق وبا سعه صدر مدیران و کارشناسان واحدهای زیربط سازمان به گروه جذب کننده سرمایه گذار درباره طرح پیشنهادی سرمایه گذار می باشد .

متاسفانه درمنطقه آزاد قشم مسوولینی هستند که قدر زحمات بخش خصوصی دلسوز که برای جذب سرمایه گذار خارجی با هزینه شخصی برای توسعه قشم تلاش می کنند را با عدم همکاری هرطرح قدرشناسی می کنند!
ناگفته نماند مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه قشم از هر کوششی استقبال می کنند ولی هنوز ساختار سازمان مخصوصا قلب جذب کننده سرمایه گذار همان معاونت اقتصادی وسرمایه گذاری نیاز به ترمیم دارد .

در سازمان منطقه آزاد قشم عدم حضور گروه کارشناسان مجرب ، عدم حضور کارکنان مسلط به زبان انگلیسی ، عربی ، عدم جمع آوری اطلاعات روز هر طرح صنعتی وغیره برای ارایه به گروه سرمایه گذار ، عدم تعامل وهماهنگی واحدهای زیربط سازمان با واحد سرمایه گذاری عینا مشهود می باشد .
امروزدراستانهای همجوارسازمان سرمایه گذاری استان مربوطه طرحهای دارای اولویت برای سرمایه گذاری بصورت کامل دراختیار گروه سرمایه گذار قرارمی دهند و میزخدمت به سرمایه گذار باحضور نمایندگان هر سازمان برای اطلاع رسانی وتسریع اموراداری در سازمان سرمایه گذاری فعالیت می کند.
متاسفانه وقتی برای پاسخ سوالات اساسی یک طرح به سازمانهای زیربط و زیر مجموعه منطقه آزاد قشم مراجعه می شود پاسخی دریافت نمی شود که امیداست برای توسعه وپیشرفت منطقه آزاد قشم به ارایه آمار و گزارش صدور مجوزها وثبت شرکتها اکتفا نکنیم و گامها وبرنامه ریزی برای خدمت بیشتر واطلاع رسانی دقیق بااخلاق بشاش به گروه سرمایه گذار داخلی وبخصوص خارجی درآینده شاهد شکوفایی قشم باشیم .

مدیرانی در راس واحدها ی سازمان منطقه آزاد قشم بگمارید که هم تخصص لازم داشته باشند وهم دارای روابط عالی اجتماعی وتعامل با ارباب ورجوع باشند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24128

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.