با توجه به اینکه قبل از آغاز فصل، رقابت برای تصاحب صندلی سرمربیگری استقلال بین منصوریان و مظلومی بود دیدار فردا نفت و استقلال از حساسیت بالایی برخوردار است.  به گزارش پیارم در حال حاضر تیم فوتبال استقلال شرایط خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرده است و فرصت مناسبی برای رسیدن به صدر جدول دارد، استقلالی‌ها ...

با توجه به اینکه قبل از آغاز فصل، رقابت برای تصاحب صندلی سرمربیگری استقلال بین منصوریان و مظلومی بود دیدار فردا نفت و استقلال از حساسیت بالایی برخوردار است.

 به گزارش پیارم در حال حاضر تیم فوتبال استقلال شرایط خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرده است و فرصت مناسبی برای رسیدن به صدر جدول دارد، استقلالی‌ها می‌توانند با کسب یک پیروزی مقابل نفت در هفته پنجم لیگ برتر به صدر جدول دست پیدا کنند.
 مسئله‌ای که شاید این روزها بتواند به استقلال که اسیر حاشیه‌ای همچون بی‌پولی شده است کمک کند تا این تیم روحیه مضاعفی بگیرد، به طور حتم پرویز مظلومی دست به هرکاری می‌زند تا بتواند علیرضا منصوریان را در این دیدار شکست دهد، چرا که به نظر می‌رسد سرمربی آبی‌پوشان پایتخت علاوه برانگیزه صدرنشینی، انگیزه دیگری نیز در سر داشته باشد که قصد دارد به آن برسد.
مظلومی که ابتدای فصل بعد از منصوریان گزینه سرمربیگری آبی‌پوشان بود پس از اینکه باشگاه نفت با جدایی این مربی جوان مخالفت کرد. هدایت استقلالی‌ها بر عهده مظلومی افتاد و این مربی توانمند برای اینکه ثابت کند نباید گزینه دوم می‌شده و به مراتب توانایی و تجربه بالاتری نسبت به منصوریان دارد می‌خواهد مچ منصوریان را در دیدار فردا بخواباند تا از این رو هم صدرنشین شود و هم بازی را از این مربی جوان ببرد.
منصوریان هم در بدترین زمان ممکن با استقلال روبرو شده است چرا که تیم نفت این روزها شرایط خوبی ندارد و این تیم در لیگ نتوانسته آن طور که باید نتایج خوبی را کسب کند و در لیگ قهرمانان آسیا  نیز حذف شده و این مسئله باعث شده تا روحیه بازیکنان تضعیف شود.
سرمربی آبی‌پوشان پایتخت توانسته در این فصل از ۵ بازی ۴ پیروزی و یک شکست به دست بیاورد و بعد از شکستی که استقلال در هفته سوم در مقابل تیم ذوب‌آهن متحمل شد، در حال حاضر استقلال باید به مصاف دومین حریف جدی خود یعنی نفت تهران برود و مظلومی با پیروزی برابر تیم نفت می‌تواند عیار تیمش را مشخص کند.
در بازی فردای استقلال و نفت تهران حداقل برای جوان‌های دو تیم انگیزه‌های زیادی وجود خواهد داشت.
ارسلان مطهری، عباس بوعذار، آرش رضاوند، سعید لطفی و علی‌رضا بیراوند بازیکنانی هستند که فردا تلاش می‌کنند به ارتش آبی ضربه بزنند، اما از طرفی دیگر تیم استقلال نیز جوان شده  و این تیم با وجود بازیکنانی از جمله امین حاج‌محمدی، روزبه چشمی، محسن کریمی، علی‌رضا رمضانی، بهنام برزای در صدد است تا تیم منصوریان را از کار بیندازند.
استقلالی‌ها درباره‌ی مقابل نفت تهران هدایت مگویان را به دلیل مصدومیت و جاسم کرار را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و از طرفی دیگر آرش برهانی، ریوالدو باربوسا و یعقوب کریمی هم از لیست مظلومی خط خورده‌اند احتمال دارد حنیف عمران‌زاده در بازی مقابل نفت به جای هدایت مگویان به میدان برود.
از طرفی دیگر پیام صادقیان که بعد از یک فصل کابوس‌دار در پرسپولیس دوباره به روزهای اوجش نزدیک می‌شود احتمال دارد در بازی فردا مقابل تیم استقلال قرار بگیرد.
گفتنی است که پیام صادقیان در فصل گذشته در پرسپولیس موفق نشده است در برابر تیم استقلال بازی کند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن برای نفتی‌ها به میدان برود.
انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=44970

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.