بانوی حاجی آبادی که به علت سکته مغزی دچارمرگ مغزی شده بودبا اهداء اعضای بدنش و پیوند آن به هشت نفر جانی دوباره بخشید. حاجیه خانم صغری اباذری متولد ۱۳۵۰چندی قبل به علت عفونت ریوی دچار سکته مغزی شده و به کما می رود علی رغم تمام تلاش تیم پزشکی بیمارستان شهید صدوقی یزد متاسفانه ...
بانوی حاجی آبادی که به علت سکته مغزی دچارمرگ مغزی شده بودبا اهداء اعضای بدنش و پیوند آن به هشت نفر جانی دوباره بخشید.

حاجیه خانم صغری اباذری متولد ۱۳۵۰چندی قبل به علت عفونت ریوی دچار سکته مغزی شده و به کما می رود علی رغم تمام تلاش تیم پزشکی بیمارستان شهید صدوقی یزد متاسفانه حاجیه خانم صغری اباذری دچار مرگ مغزی می شود و کلیه پزشکان اعلام میکنند با توجه به ضریب هوشی پایین احتمال برگشتی وجود ندارد.

خانواده این مرحومه به این نتیجه می رسند حال که امید برگشتی برای عزیزمان نیست حداقل می توان دل های ناامید دیگری را امیدوار نموده و دل های منتظرعزیزدیگری را شاد نمودو موافقت خود را با اهداء اعضای بدن عزیزشان را به کادر پزشکی بیمارستان اعلام می کنند.

در پی این اقدام خداپسندانه قلب ،کلیه و کبد این بانوی بزرگ حاجی آبادی به صورت رایگان و بدون دریافت وجهی به هشت نفر بیمار نیازمند پیوند اعضاء اهداء می گردد.

در پی این اقدام وایثار خانواده متوفی شورای شهر و شهرداری با همکاری امام جمعه ارزشمندو دلسوز،فرمانداری ،دادگستری و همچنین همراهی خوب اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تصمیم به دفن این بانوی بزرگ را در قطعه ایثارگران شهرستان می نمایند که به لطف خدا و همکاری خوب دستگاههای زیربط این امر مهم تحقق یافته و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) مراسم تشییع و تدفین این بانوی ایثارگر با شکوه خاصی انجام و حاجیه خانم اباذری در قطعه ایثارگران در جوار امام زادگان سیدمحمد(ع)و امیرنظام الدین (ع)آرمید.برای آن بانوی بزرگ اجری عظیم و برای سایر بازماندگان و بخصوص مسببین این عمل خیرخواهانه صبر و پاداشی بزرگ از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمائیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59044

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.